Η Amazon δημοσιοποίησε χθες τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του έτους 2019. Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου είδε τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 20% στα 280,5 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη του ανήλθαν στα 11,6 δισ. δολάρια έναντι κερδών 10,1 δισ. δολάρια το 2018. Μάλιστα, φέτος τα έσοδα της Amazon θα σπάσουν για πρώτη φορά στην ιστορία της, το φράγμα των 300 δισ. δολαρίων.
Η εκτίναξη των εσόδων επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση κατά 36,5% των λειτουργικών εσόδων των cloud computing υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS) στα 35 δισ. δολάρια, στην αύξηση κατά 35,6% των λειτουργικών εσόδων των Prime υπηρεσιών στα 19,2 δισ. δολάρια και στην αύξηση κατά 39% των εσόδων από διαφήμιση στα 14,1 δισ. δολάρια. Μάλιστα, η στρατηγική επιλογή του Jeff Bezos, να συνεχίζει να επενδύει δισεκατομμύρια δολάρια στο οικοσύστημα της Prime, διαφαίνεται αποτελεσματική, καθώς τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας της Prime ανήλθαν σε 150 εκατ. μέλη, έναντι 100 εκατ. μέλη το 2018.
Η βασική πηγή εσόδων της Amazon συνεχίζει να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς τόσο οι λιανικές πωλήσεις όσο και εκείνες του Marketplace παρουσίασαν το 2019 σημαντική άνοδο κατά 14,8% (141,2 δισ. δολάρια) και 25,8% (53,8 δισ. δολάρια) αντίστοιχα.
Στην Ευρώπη και ειδικότερα στην κυριότερη αγορά της σε αυτή, τη Γερμανία, οι πωλήσεις της Amazon ανήλθαν στα 22,23 δισ. δολάρια.
Όσον αφορά τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go, αυτά ανήλθαν στα 17,2 δισ. δολάρια εμφανίζοντας οριακή μείωση 0,1%.
Τι σημαίνουν εν κατακλείδι τα παραπάνω για τους έλληνες εμπόρους, τους έλληνες κατασκευαστές και τα ελληνικά brands; Απλώς, ότι εάν θέλουν να κατακτήσουν την ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά, αυτοί θα πρέπει να αναρτούν τα προϊόντα τους εκεί που είναι και οι πελάτες τους. Αυτοί, βέβαια, βρίσκονται, πού άλλου, μα πρωτίστως στην πλατφόρμα της Amazon!
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι σχεδιάζουμε νέες δράσεις και υπηρεσίες με θεματολογία τη Διεθνοποίηση μέσω της Amazon. Στα εξειδικευμένα ne33 ThinkTanks τα οποία θα λάβουν χώρα στη Θεσσαλονίκη (9 Μαρτίου), στην Αθήνα (11 Μαρτίου) και το Ηράκλειο (14 Μαρτίου), η συμμετοχή θα είναι εντελώς δωρεάν και θα απευθύνονται αποκλειστικά σε επώνυμα ελληνικά Brands, σε έλληνες κατασκευαστές και εμπόρους. Αρχές της επόμενης εβδομάδας θα ξεκινήσουν οι εγγραφές.
Σχετικά άρθρα:
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Μια ματιά στις νέες δράσεις του neoecommerce για το 2020: E-Commerce Germany Tour, Amazon, Mobile Commerce
- Η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά
- Η Amazon λάνσαρε την υπηρεσία „Personal Shopper by Prime Wardrobe“
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Amazon Prime Day: Σε 48 ώρες πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις 2 δισ. δολάρια μέσω του Marketplace
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Έσπασε το φράγμα των 200 δισ. δολαρίων η Amazon
- Γερμανία: Δικαστική απόφαση απαγορεύει τo Amazon Dash Button
- Η Amazon και επίσημα στην τουρκική αγορά
- H Amazon οδεύει ολοταχώς για τζίρο 200 δισ. δολάρια
- Amazon Go: Πρεμιέρα σήμερα του πρώτου «έξυπνου» σούπερ μάρκετ με καθυστέρηση ενός έτους
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Amazon: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 27% στα 136 δισ. δολάρια για το 2016
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση