Στα προσεχή ne33 ThinkTank τα οποία θα λάβουν χώρα στη Θεσσαλονίκη (9 Μαρτίου), στην Αθήνα (11 Μαρτίου) και το Ηράκλειο (14 Μαρτίου), θα εστιάσουμε στην διεθνοποίηση-πώληση προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της Amazon, καθώς μετρημένες στα δάχτυλα είναι οι ελληνικές εταιρείες που έχουν κατανοήσει ότι μια από τις σημαντικότερες στρατηγικές διεθνοποίησης („Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ”) είναι η πώληση των εμπορευμάτων τους στις διαδικτυακές πλατφόρμες – marketplaces της Amazon, της Zalando και της παρέα τους.
Άλλωστε, με 150 εκατ. μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας Prime και με συνολικές πωλήσεις για το 2019 ύψους 280,5 δισ. δολάρια παγκοσμίως, γίνεται ευθύς κατανοητό ότι εφόσον οι έλληνες έμποροι, κατασκευαστές και ελληνικά Brands θελήσουν να κατακτήσουν την ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά, τότε αυτοί θα πρέπει να αναρτήσουν τα προϊόντα τους εκεί που είναι και οι πελάτες τους. Αυτοί, βέβαια, βρίσκονται, πού άλλου, μα πρωτίστως στην πλατφόρμα της Amazon!
Tα παραπάνω σεμινάρια απευθύνονται αποκλειστικά σε γενικούς διευθυντές, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές εξαγωγών, διευθυντές μάρκετινγκ, διευθυντές στρατηγικής ανάπτυξης, διευθυντές ηλεκτρονικού εμπορίου, εμπορικών εταιρειών, κατασκευαστών και επώνυμων εταιρειών.
Η συμμετοχή για τους επιλεγμένους-επιβεβαιωμένους εμπόρους, κατασκευαστές και Brands θα είναι εντελώς δωρεάν, ενώ απαιτείται ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΗ. Η οριστική απόκτηση του εισιτηρίου πραγματοποιείται μετά από την έγκριση της αίτησης συμμετοχής. Εφόσον εγκριθεί η αίτηση συμμετοχής σας, θα λάβετε ένα email με περισσότερες πληροφορίες για το πώς μπορείτε να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στο ne33 ThinkTank και να λάβετε το εισιτήριό σας online.
Περισσότερες πληροφορίες και την οnline αίτηση συμμετοχής, θα βρείτε στα παρακάτω link:
Σημειώσατε ότι οι θέσεις είναι περιορισμένες, ενώ η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στα Αγγλικά!
Η διοργάνωση του παραπάνω εξειδικευμένου B2B event Ηλεκτρονικού Εμπορίου δε θα ήταν δυνατή χωρίς την υποστήριξη των ne33 Pioneers, των πρωτοπόρων παρόχων υπηρεσιών που θέλουν να στηρίξουν στρατηγικά την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα. Μέχρι στιγμής περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη έχουν παρακολουθήσει τις παραπάνω ημερίδες.
Σχετικά άρθρα:
- Amazon: Οδεύει για ρεκόρ εσόδων πέραν των 300 δισ. δολαρίων
- Μια ματιά στις νέες δράσεις του neoecommerce για το 2020: E-Commerce Germany Tour, Amazon, Mobile Commerce
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ
- Amazon: Οι γερμανικές φορολογικές αρχές δεσμεύουν προϊόντα και λογαριασμούς μεγάλων κινεζικών εμπόρων
- ne33 ThinkTank Πάτρα: Συμμετείχαν 50 υψηλόβαθμα στελέχη
- ne33 ThinkTank Θεσ/νίκη: Συμμετείχαν πάνω από 70 υψηλόβαθμα στελέχη
- ne33 ThinkTank: Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή τοdυ επιχειρηματικού κόσμου της Κρήτης
- ne33 ThinkTank: Συμμετέχουν 50 ανώτατα στελέχη των πιο γνωστών επιχειρήσεων της Κρητικής αγοράς
- Ο Νίκος Βαρβαδούκας και ο Μιχάλης Τσικνάκης στο ne33 ThinkTank, στο Ηράκλειο Κρήτης στις 3 Δεκεμβρίου
- Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπτυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Categories: B2B, e-commerce, E-Commerce Platforms, Export 2.0, Internationalization, ne33
Απάντηση