Στα 4,85 δισ. δολάρια ανήλθαν (αρχείο PDF) οι καθαρές πωλήσεις της Chewy το 2019, καταγράφοντας άνοδο της τάξεως 40% σε σχέση με το 2018, ενώ οι ζημιές του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, υποχώρησαν στα 252,4 εκατ. δολάρια από 267,9 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης. Οι προσαρμοσμένες ζημιές σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν στα 81 εκατ. δολάρια, παρουσιάζοντας σημαντική μείωση ύψους 148 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 229 εκατ. ευρώ το 2018.

Στα 4,85 δισ. δολάρια ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις της Chewy το 2019
Η εισηγμένη εταιρεία („Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων“), απαριθμεί 13,5 εκατ. πελάτες (+27,2%), με καθαρές πωλήσεις 360 δολάρια ανά πελάτη, ενώ αυτή τη στιγμή αποτιμάται στα 14 δισ. δολάρια.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι περίπου το 70% (αρχείο PDF) των πωλήσεων (3,36 δισ. δολάρια) αφορούν πωλήσεις μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας της Chewy’s Autoship subscription program.
Στον αντίποδα, ο τζίρος της Zooplus, του κορυφαίου αποκλειστικά διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, ανήλθε στα 1,5 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Η Chewy επιδιώκει αποτίμηση 7,1 – 7,9 δισ. δολάρια από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο
- Chewy: Με πωλήσεις 3,5 δισ. δολάρια, η μητρική της PetSmart δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Η PetSmart εξαγοράζει τη Chewy.com έναντι 3,35 δισ. δολαρίων
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση