Decathlon: Πωλήσεις 12,4 δισ. ευρώ (+9%) το 2019

Η γαλλική αλυσίδα αθλητικών ειδών Decathlon ανακοίνωσε (αρχείο PDF) πωλήσεις ύψους 12,4 δισ. ευρώ (+9%) για το 2019 έναντι 11,3 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις της αντιπροσωπεύουν μονάχα το 7,7% των συνολικών πωλήσεων.

Η γαλλική εταιρεία δισεκατομμυρίων, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά („Decathlon: Με πωλήσεις 11 δισ. ευρώ δρομολογεί την είσοδό της στην ελληνική αγορά) από το 2018, ανέστειλε προσωρινά κάθε εμπορική δραστηριότητα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού.

Decathlon has decided to temporalily suspend the eCommerce activity in Greece

Η Decathlon αναστέλλει προσωρινά κάθε εμπορική δραστηριότητα στην ελληνική αγορά λόγω κορωνοϊού

Με το επιβεβλημένο κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων (Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο), τη στρατηγική της συνεχούς επένδυσης σε φυσικά καταστήματα (1.600 καταστήματα παγκοσμίως) και με υπερεκτιμημένες υπηρεσίες τύπου Click & Collect, διαφαίνεται το δίλημμα που πρέπει η Decathlon να αντιμετωπίσει, όπως όλοι οι παραδοσιακοί λιανέμποροι:

Ο χώρος πώλησης των φυσικών καταστημάτων από «κεφάλαιο» γίνεται «βάρος» ασήκωτο.

Ίσως για αυτό η Decathlon εξαγόρασε πέρυσι τις ψηφιακές Alltricks και e-Liberty.

Decathlon: Εξέλιξη τζίρου 2010_2019

Στην Ελλάδα η Decathlon λειτουργεί δύο φυσικά καταστήματα και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Νέα στρατηγική προσέγγιση του επιχειρείν

Ενόψει, λοιπόν, των παραπάνω και εφόσον η Decathlon και οποιοσδήποτε άλλος παίκτης του παραδοσιακού λιανεμπορίου θέλει να πετύχει μελλοντικά στο εμπόριο, θα πρέπει ίσως να αξιοποιήσει την αντίστοιχη «νέα» προσέγγιση του επιχειρείν – αυτού του αποκλειστικού «ηλεκτρονικού» επιχειρείν- όπως μας καταδεικνύουν έξοχα με τις στρατηγικές προσεγγίσεις τους τόσο η Majestic Wines (Με τζίρο 500 εκατ. στερλίνες η Majestic Wines θα μετονομαστεί σε Naked Wines και θα αποχωριστεί τα καταστήματά της) όσο και η Rausch (Rausch: Η επώνυμη εταιρεία παραγωγής σοκολάτας που τολμά να αποχωριστεί τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης).

Όπως εύστοχα επεξηγεί η Majestic Wines:

„Οι παραδοσιακοί έμποροι αναπτύσσονται προσθέτοντας καταστήματα, ενώ εμείς αναπτυσσόμαστε προσθέτοντας πελάτες”.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Multichannel Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: