ManoMano: Η γαλλική εταιρεία εμφανίζει ήδη GMV ύψους 620 εκατ. ευρώ

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες νεοφυείς επιχειρήσεις στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, της οποίας η ύπαρξη δεν είναι γνωστή στην Ελλάδα, είναι η ManoMano. Παρότι η γαλλική ηλεκτρονική πλατφόρμα DIY και βελτίωσης σπιτιού ιδρύθηκε μόλις το 2013, αυτή εμφανίζει ήδη GMV ύψους 620 εκατ. ευρώ (+46%) και προσδοκά ότι το 2023 θα σπάσει το φράγμα των 3 δισ. ευρώ σε όρους GMV (Gross Merchandise Value – ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων).

ManoMano online Marketplace for DIY, home improvementΗ εταιρεία δραστηριοποιείται σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Μ. Βρετανία), ενώ λειτουργεί και δύο κέντρα Fulfilment & Logistics (Γαλλία και Ισπανία).

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η εταιρεία προσφέρει πελατειακή υποστήριξη μέσω Web/chat. Τον ρόλο αυτό τον έχουν αναλάβει ελεύθεροι εμπειρογνώμονες-επαγγελματίες (ειδικοί στον τομέα DIY, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κηπουροί κ.α.) οι λεγόμενοι Manodivsor και τους οποίους η εταιρεία ανταμείβει με προμήθεια για κάθε πώληση που πραγματοποιούν. Μέχρι στιμγής έχουν εγγραφεί στην κοινότητα 65.000 επαγγελματίες.

Η ManoMano έλαβε πρόσφατα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 125 ευρώ, ενώ έχει αντλήσει μέχρι στιγμής συνολικά κεφάλαια ύψους 311 εκατ. ευρώ.

Στην ευρωπαϊκή αγορά επίπλων μέσω διαδικτύου κυριαρχεί η σκανδιναβική Bygghemma (πρόσφατα μετονομάστηκε σε BHG).

Σχετικά άρθρα:



Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: