Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες νεοφυείς επιχειρήσεις στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, της οποίας η ύπαρξη δεν είναι γνωστή στην Ελλάδα, είναι η ManoMano. Παρότι η γαλλική ηλεκτρονική πλατφόρμα DIY και βελτίωσης σπιτιού ιδρύθηκε μόλις το 2013, αυτή εμφανίζει ήδη GMV ύψους 620 εκατ. ευρώ (+46%) και προσδοκά ότι το 2023 θα σπάσει το φράγμα των 3 δισ. ευρώ σε όρους GMV (Gross Merchandise Value – ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων).
Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Μ. Βρετανία), ενώ λειτουργεί και δύο κέντρα Fulfilment & Logistics (Γαλλία και Ισπανία).
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η εταιρεία προσφέρει πελατειακή υποστήριξη μέσω Web/chat. Τον ρόλο αυτό τον έχουν αναλάβει ελεύθεροι εμπειρογνώμονες-επαγγελματίες (ειδικοί στον τομέα DIY, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κηπουροί κ.α.) οι λεγόμενοι Manodivsor και τους οποίους η εταιρεία ανταμείβει με προμήθεια για κάθε πώληση που πραγματοποιούν. Μέχρι στιμγής έχουν εγγραφεί στην κοινότητα 65.000 επαγγελματίες.
Η ManoMano έλαβε πρόσφατα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 125 ευρώ, ενώ έχει αντλήσει μέχρι στιγμής συνολικά κεφάλαια ύψους 311 εκατ. ευρώ.
Στην ευρωπαϊκή αγορά επίπλων μέσω διαδικτύου κυριαρχεί η σκανδιναβική Bygghemma (πρόσφατα μετονομάστηκε σε BHG).
Σχετικά άρθρα:
- Όμιλος Φουρλής: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA στα 30 εκατ. ευρώ
- Η σκανδιναβική Bygghemma κυριαρχεί στην ευρωπαϊκή αγορά επίπλων μέσω του διαδικτύου – δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά
- Η Amazon λάνσαρε και τις δικές της μάρκες επίπλων
- Praktiker: -Do it Yourself- πτώχευση
Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture
Απάντηση