Μετά την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ», το neoecommerce επινόησε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, κατευθυντήριο οδηγό με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω της Amazon».
Με 150 εκατ. μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας Prime και με συνολικές πωλήσεις οι οποίες ανέρχονται στα 280 δισ. δολάρια παγκοσμίως, για το 2019, γίνεται ευθύς αμέσως κατανοητό ότι εφόσον οι έλληνες έμποροι, κατασκευαστές και ελληνικά Brands θα θελήσουν να κατακτήσουν την ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά, τότε θα πρέπει να αναρτήσουν τα προϊόντα τους εκεί, όπου είναι και οι πελάτες τους. Αυτοί, βέβαια, βρίσκονται, πού άλλου, μα πρωτίστως στην πλατφόρμα της Amazon!
Από την άλλη, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Amazon θα είναι η μεγάλη κερδισμένη της επιδημίας του κορωνοϊού. Μάλιστα, αν και σε πολλούς δεν είναι αρεστό, η Amazon ανήκει ήδη στις συστημικά σημαντικές επιχειρήσεις λιανικής για την τροφοδοσία των καταναλωτών, παγκοσμίως. Ως εκ τούτου, η πώληση ποιοτικών ελληνικών προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της Amazon στις αγορές του εξωτερικού θα πρέπει να αποτελέσει έναν από τους κύριους στρατηγικούς στόχους των ελληνικών επιχειρήσεων και των διοικήσεων τους.
Σε αυτό το Whitepaper θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες διεθνοποίησης μέσω της Amazon, αλλά και με ποιο τρόπο θα μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε με επιτυχία την πλατφόρμα της.
Ο παραπάνω οδηγός υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη συμβουλευτική INTZEIDIS Consulting και διατίθεται εντελώς δωρεάν προς κατέβασμα (download) στο neoecommerce.gr χάρη στην ευγενική Χορηγία του συνεργάτη – ne33 Pioneer, την Marketplace Experts.
Σχετικά άρθρα:
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- Amazon: Οδεύει για ρεκόρ εσόδων πέραν των 300 δισ. δολαρίων
- Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των πλατφορμών
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- Η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
- Amazon: Οι γερμανικές φορολογικές αρχές δεσμεύουν προϊόντα και λογαριασμούς μεγάλων κινεζικών εμπόρων
- Το ζήτημα του ΦΠΑ στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο…και η υπηρεσία ΦΠΑ της Amazon
- Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά
- Έρευνα: Τα αριστεία στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο κατέχει η Βρετανία
- Στα 312 δισ. ευρώ ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C στην Ευρώπη
- Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπτυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Categories: e-commerce, Export 2.0, Internationalization, Αναλύσεις, Studies, whitepaper
Απάντηση