Boohoo: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες

Το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες έσπασε, σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία, το 2020 η Boohoo, η οποία συνεχίζει την άκρως εντυπωσιακή πορεία της. Ειδικότερα, οι πωλήσεις εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 44% (1,234 δισ. στερλίνες έναντι 857 εκατ. στερλίνες το 2019), ενώ τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 92,2 εκατ. στερλίνες από 59,9 εκατ. στερλίνες, εμφανίζοντας αύξηση 54% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2019.

Financial KPIs of Boohoo 2016_2020

Boohoo: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες

Multi-Brand στρατηγική

Η Multi-brand στρατηγική της Boohoo φαίνεται να αποδίδει, καθώς και τρεις μάρκες της εμφανίζουν εντυπωσιακά ποσοστά ανάπτυξης. Μάλιστα οι πωλήσεις της Nasty Gal κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση (106%). Βέβαια, βασικός κινητήριος μοχλός της ανάπτυξης και για το 2019 είναι η δεύτερη μάρκα της, η PrettyLittleThing, την οποία εξαγόρασε στα τέλη του 2016. Οι πωλήσεις της Pretty Little Thing τo 2020 ανήλθαν στα 516,3 εκατ. στερλίνες καταγράφοντας αύξηση 38%. Το 2019 η Boohoo εξαγόρασε (αρχείο PDF) το γυναικείο fashion brand MissPap, αντί ποσού του οποίου το ύψος δεν έγινε γνωστό, καθώς και την Karen Millen and Coast έναντι 18,2 εκατ. στερλίνες (αρχείο PDF).

Boohoo Brands and Markets Full Year 20Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου του Ομίλου προέρχεται από τη βρετανική αγορά (55%), ενώ τη μεγαλύτερη ανάπτυξη εμφανίζουν οι αγορές της Ευρώπης (+64%) και των ΗΠΑ (+59%).

Ό όμιλος Boohoo απαριθμεί συνολικά 13,9 εκατ. ενεργούς πελάτες, ενώ αυτοί πραγματοποίησαν συνολικά 42,2 εκατ. παραγγελίες. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι κάθε πελάτης πραγματοποίησε ετησίως κατά μέσο όρο 3,04 παραγγελίες, ενώ κάθε ένας από αυτούς δαπάνησε κατά μέσο όρο 43,50 αγγλικές λίρες.

Boohoo's Group KPIs

Η πανδημία του κορωνοϊού επηρέασε ελαφρώς την Boohoo, ενώ αυτή αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα fashion online pure player, που ταρακουνά την αγορά της Zara και της παρέας της (Πόσο αργά είναι «πολύ αργά» για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: