Adidas: Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν μπορεί να αντισταθμίσει τα «βαρίδια» λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων

Η Adidas ανακοίνωσε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν μπορεί να αντισταθμίσει τα «βαρίδια» λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων της. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου (αρχείο PDF), παρότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε νομισματικά ουδέτερη βάση αυξήθηκαν κατά 35%, οι συνολικές πωλήσεις της γερμανικής εταιρείας αθλητικών ειδών μειώθηκαν περίπου 19% στα 4,75 δισεκατομμύρια ευρώ το ίδιο χρονικό διάστημα, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού ανάγκασε την Adidas να προχωρήσει στο κλείσιμο των περισσοτέρων καταστημάτων της.

Μάλιστα, το πρώτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν κατά 97% στα 20 εκατ. ευρώ έναντι 631 εκατ. ευρώ το 2018, ενώ για το δεύτερο τρίμηνο οι πωλήσεις της Adidas εκτιμάται ότι θα υποχωρήσουν κατά 40% καθώς πάνω από το 70% των καταστημάτων της παραμένουν κλειστά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Σημειώνεται ότι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο, έλαβε πρόσφατα ένα κοινοπρακτικό δάνειο ύψους τριών δισεκατομμυρίων ευρώ για την αντιμετώπιση των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας.

Παρότι η Adidas ανήκει στα Brands που προωθεί δυναμικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό, χρειάστηκε να περάσουν 25 χρόνια για να κατανοήσει ότι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι το νέο κύριο κανάλι πώλησης και δη για το νεανικό πελατολόγιό της.

Επικέντρωση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Η εταιρεία, λοιπόν, ποντάρει περισσότερο στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Μάλιστα, η Adidas αναμένει για το 2020 διαδικτυακές πωλήσεις ύψους 4 δισ. ευρώ, έναντι 3 δισ. ευρώ το 2019.

Με το επιβεβλημένο κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων (Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο), τη στρατηγική της συνεχούς επένδυσης σε φυσικά καταστήματα και με υπερεκτιμημένες υπηρεσίες τύπου Click & Collect, διαφαίνεται το δίλημμα που πρέπει η Adidas να αντιμετωπίσει, όπως όλοι οι παραδοσιακοί λιανέμποροι.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: