Η eBay συνεχίζει την πτωτική πορεία της. Η γνωστή εταιρεία ανακοίνωσε ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της το πρώτο τρίμηνο του 2020 ανήλθε στα 21,26 δισ. δολάρια, καταγράφοντας μείωση 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Μάλιστα στην αγορά των ΗΠΑ, το συγκρίσιμο GMV μειώθηκε κατά 294 εκατ. δολάρια σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Ο αριθμός των ενεργών πελατών παρέμεινε στα ίδια επίπεδα (174 εκατ. πελάτες), ενώ τα έσοδα ύψους 4 δισ. δολαρίων από την πώληση της Stuhub διατέθηκαν εξ ολοκλήρου για την αγορά ιδίων μετοχών.
Τα ηνία της eBay ανέλαβε πρόσφατα ο Jamie Iannone, πρώην διευθυντής του μονάδας ηλεκτρονικού εμπορίου της Walmart.
Ανταγωνισμός
H Marketplace της eBay δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τις πανίσχυρες διαδικτυακές πλατφόρμες της Amazon και της Alibaba αλλά και την πλατφόρμα ηλεκτρονικού κινητού επιχειρείν της «νέας eBay», της Wish. Ενώ η eBay προβλέπει ανάπτυξη 1% για το τρέχον έτος, η Amazon και η παρέα της συνεχίζουν να καλπάζουν με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι η eBay αριθμεί 174 εκατ. πελάτες παγκοσμίως, ενώ η Wish κάνει λόγο για 500 εκατ. πελάτες, τότε γίνεται εύκολα κατανοητό γιατί η αναζήτηση στρατηγικού εταίρου κρίνεται επιτακτική. Ίσως η Alibaba εκμεταλλευτεί δεόντως αυτή την ευκαιρία.
Σχετικά άρθρα:
- Πτωτική η πορεία της eBay το 2019
- eBay: Πούλησε έναντι 4 δισ. δολάρια στην ελβετική Viagogo τη StubHub
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
- eBay: Στάσιμη η πορεία της το 2018
- Την περαιτέρω διάσπαση της eBay ζητά μεγαλομέτοχος
- Η eBay λάνσαρε αποκλειστικά στη Γερμανία την πλατφόρμα Catch, για να κερδίσει τους Millennials
- Η eBay Enterprise και η Magento θα πωληθούν το αργότερο μέχρι την 1η Ιουλίου
- Την eBay Enterprise και την Magento θέλει να πουλήσει φέτος η eBay
- eBay: Μετά από πιέσεις επενδυτών διαχωρίζει από το ενεργητικό της την PayPal
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση