Με ζημιές 99 εκατ. ευρώ λόγω κορωνοϊού, αλλά αύξηση των καθαρών πωλήσεων – κατά 10% (1,52 δισ. ευρώ) – και του GMV – κατά 13,9% (2 δισ. ευρώ) – σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019 έκλεισε το φετινό α΄ τρίμηνο, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσίευσε (αρχείο PDF) σήμερα η Zalando.
Η κορυφαία βάση τζίρου πλατφόρμα eFashion στην Ευρώπη δραστηριοποιείται σε δεκαεπτά ευρωπαϊκές χώρες, ενώ συνολικά 32 εκατ. πελάτες (+17,2%) πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 4,7 παραγγελίες (+5,1%), με μέση αξία καλαθιού τα 56,1 ευρώ (-1,5%).

Εξέλιξη του GMV (ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων) εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού – Πηγή: Zalando
Η εταιρεία αναμένει ότι φέτος τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων θα ανέλθουν στα 100 – 200 εκατ. ευρώ.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalando, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Αύξηση καθαρών πωλήσεων (+20%) στα 6,5 δισ. ευρώ για την Zalando
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 20% στα 5,4 δισ. ευρώ το 2018
- Zalando: Ξεκίνησε δυναμικά το 2018 – η Korres στο λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty
- Δύο νέες ευρωπαϊκές αγορές και η επέκταση στην κατηγορία των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στο επίκεντρο της Zalando
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 23% στα 4,5 δισ. ευρώ το 2017
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση