Zalando: Ζημιές 99 εκατ. ευρώ, αλλά αύξηση καθαρών πωλήσεων 10% για το α΄ τρίμηνο

Με ζημιές 99 εκατ. ευρώ λόγω κορωνοϊού, αλλά αύξηση των καθαρών πωλήσεων – κατά 10% (1,52 δισ. ευρώ) – και του GMV – κατά 13,9% (2 δισ. ευρώ) – σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019 έκλεισε το φετινό α΄ τρίμηνο, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσίευσε (αρχείο PDF) σήμερα η Zalando.

Revenue and GMV Q1 2020 of ZalandoΗ κορυφαία βάση τζίρου πλατφόρμα eFashion στην Ευρώπη δραστηριοποιείται σε δεκαεπτά ευρωπαϊκές χώρες, ενώ συνολικά 32 εκατ. πελάτες (+17,2%) πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 4,7 παραγγελίες (+5,1%), με μέση αξία καλαθιού τα 56,1 ευρώ (-1,5%).

Daily GMV Development Covid-19 of Zalando

Εξέλιξη του GMV (ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων) εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού – Πηγή: Zalando

Η εταιρεία αναμένει ότι φέτος τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων θα ανέλθουν στα 100 – 200 εκατ. ευρώ.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalando, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: