Αύξηση πωλήσεων 25% στα 82,9 δισ. δολάρια (576,9 δισ. γουάν) ανακοίνωσε (αρχείο PDF) για το 2019 η μεγαλύτερη, βάσει τζίρου, ηλεκτρονική πλατφόρμα στην κινεζική αγορά, η JD.com. Από το παραπάνω ποσό, τα 9,5 δισ. δολάρια (66,2 δισ. γουάν) αφορούν την πώληση υπηρεσιών (+44,1%).
Οι ενεργοί πελάτες της ανήλθαν σε 362,5 εκατ. (+18,6%), ενώ η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 270 χιλιάδες εμπόρους – Brands.
Το μεγαλύτερο ατού της JD.com έναντι της Alibaba είναι οι 700 ιδιόκτητες αποθήκες και 7 κέντρα fulfilment συνολικής εκτάσεως 17 εκατομμύρια τ.μ., ενώ αυτή έχει αποκτήσει προσβασιμότητα στο περίπου 100% του κινεζικού πληθυσμού. Μέσω των παραπάνω υποδομών, η εταιρεία ελέγχει την εφοδιαστική αλυσίδα στο σύνολό της, καθώς και τις αντίστοιχες υπηρεσίες, μέχρι και το «τελευταίο μίλι» („Logistics: Οι πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι»“).
Σύμφωνα με πληροφορίες, η JD.com σχεδιάζει την εισαγωγή των μετοχών της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Η εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στη Νέα Υόρκη, όπου προχώρησε σε αρχική δημόσια προσφορά (ΙΡΟ) το 2014.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της JD.com, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF)
Για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας της κινεζικής αγοράς, στην πλέον δυνατή παγκοσμίως αγορά λιανεμπορίου, είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα στην πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ».
Σχετικά άρθρα:
- JD.com: Αύξηση πωλήσεων 27,5% στα 67,2 δισ. δολάρια το 2018
- JD.com: Σχέδια επέκτασης στην Ευρώπη
- Έξυπνα logistics: Η JD.com ξεκίνησε τη διανομή δεμάτων μέσω των μικρών αυτόνομων φορτηγών της
- JD.com: Σχέδια επέκτασης στην Ευρώπη
- Μεγαλομέτοχος της Farfetch η κινεζική JD.com – επενδύει 397 εκατ. δολάρια
- JD.com: Η «κινεζική Amazon» αναμένει για το 2017 πωλήσεις ύψους 50 δισ. δολάρια
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση