Το αξιομνημόνευτο deal των 3 δισ. δολαρίων των απελπισμένων Walmart και Jet.com, όπως αναμενόταν, απέτυχε, καθώς η Walmart παύει (αρχείο PDF) τη λειτουργία της Jet.com. Η Jet.com είχε ως αρχικό στόχο να γίνει σημαντικός ανταγωνιστής της Amazon, έτσι νόμιζε, για να αναζητήσει κρησφύγετο κάτω από την ομπρέλα της Wal-Mart.
Να θυμίσω ότι τρεις μονάχα μήνες μετά το λανσάρισμα της πλατφόρμας, η Jet άλλαξε τη στρατηγική και το επιχειρηματικό μοντέλο της, το οποίο προσανατολιζόταν αρχικά στο πετυχημένο μοντέλο της Costco (ένα είδος Shopping Club), χάνοντας με αυτόν τον τρόπο τον προσανατολισμό και την αξιοπιστία της ενώ παράλληλα για την επίτευξη της ανάπτυξή της δαπανούσε σε ενέργειες μάρκετινγκ το ποσό των 20 -25 εκατ. δολαρίων, μηνιαίως.
Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι τα τελευταία χρόνια, η Walmart έχει επενδύσει περισσότερα από 20 δισ. δολάρια σε ανταγωνιστές της Amazon, ενώ πρόσφατα η Walmart ανακοίνωσε το κλείσιμο και της ηλεκτρονικής υπηρεσίας concierge Jetblack.
Παράλληλα η Walmart ανακοίνωσε (αρχείο PDF) και τα οικονομικά στοιχεία για το α΄ τρίμηνο της χρήσης 2021. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 134,62 δισ. δολ., ενώ οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου εκτινάχθηκαν (αρχείο PDF) κατά 74% λόγω κορωνοϊού.
Ενώ η Walmart τρέχει με ρυθμό ανάπτυξης 8,6%, η Amazon συνεχίζει να καλπάζει με ρυθμό ανάπτυξης 26%.
Σχετικά άρθρα:
- Walmart: Online πωλήσεις 22 δισ. δολάρια (+37%) στις ΗΠΑ
- Στα 16 δισ. δολάρια οι online πωλήσεις της Walmart το 2018
- Online πωλήσεις 15 δισ. δολάρια προσδοκά η Walmart
- Η Walmart εξαγοράζει και τη Bonobos έναντι 310 εκατ. δολαρίων
- Η Walmart αποκαλύπτει τη νέα αναπτυξιακή στρατηγική της
- Το αξιομνημόνευτο deal των 3 δισ. δολαρίων των απελπισμένων Wal-Mart και Jet.com
- Στις Η.Π.Α. το Ηλεκτρονικό Εμπόριο προκάλεσε τη μείωση κατά 50% της επισκεψιμότητας των φυσικών καταστημάτων
- Walmart: Διαφοροποίηση μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών τροφίμων
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση