Πλαίσιο: Υποχώρηση των πωλήσεων στο 20% παρά τον εξαπλασιασμό των διαδικτυακών πωλήσεων

Κατά την περίοδο του περιορισμού της κίνησης (lockdown), κατά την οποία τα καταστήματα της «Πλαίσιο Computers» παρέμειναν κλειστά (18/03/2020-03/05/2020), ο Όμιλος Πλαίσιο ανακοίνωσε (αρχείο PDF) υποχώρηση των πωλήσεων στο 20% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρά τον εξαπλασιασμό των διαδικτυακών πωλήσεων. Βέβαια, η αύξηση των πωλήσεων αποκλειστικά μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών και πωλήσεων δεν μπόρεσε να ισοσταθμίσει τις απώλειες από το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων (Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“).

Εξέλιξη τζίρου της ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕ 2007 - 2019

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα (αρχείο PDF) της οικονομικής χρήσης του 2019, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 317 εκατ. ευρώ (δυστυχώς, και στην οικονομική έκθεση του 2019 δεν γίνεται καμία αναφορά για το ύψος των διαδικτυακών πωλήσεων) σημειώνοντας αύξηση κατά 2,7% σε σχέση με το 2018. Τα κέρδη πριν και μετά από τη φορολογία υποχώρησαν στα 3,0 εκατ. ευρώ και 1,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα λόγω αυξημένου χρηματοοικονομικού κόστους.

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Σε σχέση με τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου, οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εφαρμογών, αν και αποτελούν ιστορικά τον τομέα με την υψηλότερη αξία, ανήλθαν σε 139.140 χιλ. ευρώ, ελαφρά μειωμένες κατά ποσοστό 4,3% σε σχέση με το 2018. Η μείωση του τομέα σε σχέση με τις συνολικές πωλήσεις επέφερε υποχώρηση της συμμετοχής τους στο 43,9% από 47,1% του κύκλου εργασιών του Ομίλου. Αντίθετα, οι εργασίες από προϊόντα τηλεφωνίας ανήλθαν σε 65.647 χιλ. ευρώ και η ποσοστιαία άνοδός τους διαμορφώθηκε σε 5,9% έναντι του 2018. Η πλέον παραδοσιακή κατηγορία της Πλαίσιο, αυτή των Ειδών Γραφείου, παρουσίασε, επίσης, θετική μεταβολή στις πωλήσεις στα 102.431 χιλ. ευρώ, συνεισφέροντας το 32,3% των πωλήσεων του Ομίλου. Τις τελευταίες μέρες του Ιουνίου ο Όμιλος εισήλθε στην αγορά των μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών και συσκευών κλιματισμού και θέρμανσης. Οι πωλήσεις της κατηγορίας «Λευκές Συσκευές / Λοιπά προϊόντα» ανήλθαν σε 9.930 χιλ. ευρώ, εκ των οποίων 8.565 χιλ. ευρώ αφορούν στις πωλήσεις λευκών συσκευών και 1.364 χιλ. ευρώ σε λοιπές κατηγορίες.

Πωλήσεις ανα τομέα δραστηριότητας της ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΤο Πλαίσιο διαθέτει 24 σημεία πώλησης πανελλαδικά και 1 κατάστημα στη Βουλγαρία, δύο κέντρα διανομής στη Μαγούλα και στη Μάνδρα, call center που απασχολεί 220 άτομα, ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά και τα 91 ιδιόκτητα φορτηγά οχήματα, τα οποία σίγουρα συνέβαλαν τα μέγιστα στο ότι η εταιρεία κατάφερε να διαχειριστεί καλύτερα την εκρηκτική άνοδο του όγκου των παραγγελιών και παραδόσεων σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα“).

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Πλαίσιο, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: Consumer Electronics, e-commerce, E-Consumer Electronics, Multichannel Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: