Το φράγμα των 3 δισ. ευρώ έσπασε το 2019 η αποκαλούμενη ως «ρωσική Amazon», η Wildberries. Οι πωλήσεις του κορυφαίου διαδικτυακού λιανεμπόρου στη ρωσική αγορά ανήλθαν στα 3,1 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 88% έναντι του 2018. Αντίστοιχα, ενισχυμένες κατά 95% παρουσιάστηκαν οι πωλήσεις της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο του 2020, στα 886 εκατ. ευρώ.Παράλληλα η εταιρεία, η οποία μάλιστα δεν έχει λάβει ξένα – επενδυτικά κεφάλαια, παρουσίασε σημαντική αύξηση στην κερδοφορία της με κέρδη 90 εκατ. ευρώ έναντι 24 εκατ. ευρώ το 2018.
Η Wildberries προσφέρει μέσω της πλατφόρμας της περισσότερους από 4 εκατ. κωδικούς (κυρίως ρουχισμό), από 35 χιλιάδες Brands και 26 χιλιάδες προμηθευτές, ενώ λειτουργεί και 7.000 σημεία παραλαβής – Pick Up Points. Σε αυτά οι πελάτισσες μπορούν να δοκιμάσουν και το επιθυμητό ένδυμα μέσω ειδικά διαμορφωμένων χώρων, τα fitting rooms – δοκιμαστήρια.
Αυτή τη στιγμή η εταιρεία δραστηριοποιείται σε επτά αγορές (τη Ρωσία, τη Λευκορωσία, το Καζακστάν, το Κιργιστάν, την Αρμενία, την Πολωνία και πρόσφατα και στην Σλοβακία, όπου και κατασκευάζει ένα υπερσύγχρονο κέντρο logistics, μια επένδυση ύψους 200 εκατ. ευρώ).
Πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επεκταθεί και στον κλάδο των ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Σχετικά άρθρα:
- GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση
- Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά
- Έρευνα: Το 14% των ευρωπαίων online καταναλωτών αγοράζει τρόφιμα μέσω του Ίντερνετ, ενώ το 54% από αυτούς έχει πραγματοποιήσει αγορές σε ξένα Online Shops
- Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση