Shein: Αύξηση τζίρου 88,67% στα 2,83 δισ. δολάρια το 2019

Στα 2,83 δισ. δολάρια από 1,5 δισ. δολάρια το 2018 ανήλθε το 2019 ο τζίρος της Shein, σημειώνοντας αύξηση 88,67%. Στη λίστα των πιο δημοφιλών εφαρμογών στις ΗΠΑ, η εφαρμογή της της κινεζικής online εταιρείας Fast Fashion („Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς”) κατέχει τη δεύτερη θέση μετά την Amazon.

Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα, η Shein ανέβηκε από την 19η θέση στην 9η θέση κατάταξης στη λίστα των κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων του κόσμου για το 2019.

H Shein, η Aliexpress („GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση”), η Pinduoduo („Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους”), η Globalegrow και η Yunji αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα ενός κύματος κινεζικών επιχειρήσεων του ηλεκτρονικού και κινητού επιχειρείν, που μας δείχνουν τι αμέτρητες εκπλήξεις επιφυλάσσει η επόμενη μέρα για την ευρωπαϊκή αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, M-Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: