Στα 2,83 δισ. δολάρια από 1,5 δισ. δολάρια το 2018 ανήλθε το 2019 ο τζίρος της Shein, σημειώνοντας αύξηση 88,67%. Στη λίστα των πιο δημοφιλών εφαρμογών στις ΗΠΑ, η εφαρμογή της της κινεζικής online εταιρείας Fast Fashion („Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς”) κατέχει τη δεύτερη θέση μετά την Amazon.
Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα, η Shein ανέβηκε από την 19η θέση στην 9η θέση κατάταξης στη λίστα των κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων του κόσμου για το 2019.
H Shein, η Aliexpress („GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση”), η Pinduoduo („Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους”), η Globalegrow και η Yunji αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα ενός κύματος κινεζικών επιχειρήσεων του ηλεκτρονικού και κινητού επιχειρείν, που μας δείχνουν τι αμέτρητες εκπλήξεις επιφυλάσσει η επόμενη μέρα για την ευρωπαϊκή αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;
- Κίνα, ο δράκος του παγκόσμιου εμπορίου
Categories: e-commerce, E-Fashion, M-Commerce
Απάντηση