Redbubble: Αύξηση πωλήσεων 44% στα 474 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια

Ο αυστραλέζικος όμιλος Redbubble, ο οποίος λειτουργεί τα Online Marketplaces μαζικής εξατομίκευσης (Mass Customization) και On-Demand Commerce, δηλ. εκτύπωσης-παραγωγής προσωποποιημένων designs κατ‘ απαίτηση μελών, Redbubble και TeePublic, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) συνολικές πωλήσεις (GTV – Gross Transaction Volume) ύψους 474 εκατ. αυστραλέζικων δολαρίων (περίπου 293 εκατ. ευρώ) για το 2020 από 323 εκατ. δολάρια την περασμένη χρονιά, εμφανίζοντας αύξηση 44% και λειτουργική κερδοφορία EBITDA 5,1 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια.

Από το σύνολο των πωλήσεων, 349 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια αφορούν πωλήσεις μέσω των παραπάνω Marketplaces, ενώ 67,4 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια αφορούν τις προμήθειες των συνεργατών σχεδιαστών-καλλιτεχνών.

Μάλιστα, η Redbubble είναι ένας από τους μεγάλους κερδισμένους εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς οι πωλήσεις της για το δ’ τρίμηνο (Απρίλιο – Ιούνιο 2020) υπερδιπλασιάστηκαν, ενώ τον μήνα Ιούλιο εμφάνισαν αύξηση 132%.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου προέρχεται από τις αγορές της Β. Αμερικής (69%) και τις αγορές της Ευρώπης και Μ. Βρετανίας (24%), ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου, το 38% των πωλήσεων στην πλατφόρμα προέρχονται από την κατηγορία των T-Shirts. Ωστόσο, το ποσοστό αυτό σταδιακά συρρικνώνεται, καθώς οι υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες όπως διακοσμητικά αυτοκόλλητα, έργα τέχνης και οικιακά είδη αυξάνουν συνεχώς το μερίδιό τους.

H Redbubble λειτουργώντας όντως ως πλατφόρμα (Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των πλατφορμών), εξυπηρετεί δύο κατηγορίες πελατών, τους 6,8 εκατ. πελάτες και τους 511 χιλ. σχεδιαστές/καλλιτέχνες, ενώ το επιχειρηματικό μοντέλο της ξεχωρίζει μεταξύ άλλων και λόγω του παγκόσμιου δικτύου που έχει αναπτύξει με 41 συνεργάτες Third Party (παραγωγούς και Fulfilment).

Στρατηγικός στόχος της Redbubble είναι να πετύχει μεσοπρόθεσμα τζίρο 1 δισ. αυστραλέζικων δολαρίων μέσω έξι στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως είναι η αύξηση της πελατειακής βάσης και της βιωματικής εμπειρίας της, η οικοδόμηση βαθύτερης σχέσης με αυθεντικούς σχεδιαστές/καλλιτέχνες και το λανσάρισμα ή και επέκταση συνεργασιών περιεχομένου με κορυφαία παγκόσμια brand έργων τέχνης.

Τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης παρουσίασα εκτενέστερα σε παλαιότερα άρθρα μου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Mass Customization, On-Demand Commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.