Μετά τη Σουηδία και τη Γερμανία, η H&M ετοιμάζεται να λανσάρει την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ενδυμάτων Sellpy και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα, γεγονός που φαίνεται από την κατοχύρωση του domain Sellpy.gr.
Οι πωλήσεις της Sellpy, η οποία πρόσφατα άλλαξε (via) το λογότυπό της, ανήλθαν στα 19,3 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 72% σε σχέση με το 2018.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στην γκάμα μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης της H&M (Sellpy), συμπεριλαμβάνονται και ρούχα ανταγωνιστών, όπως της Zara.
Η H&M επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού. Η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων βάσει πωλήσεων, στο δεύτερο εξάμηνο του 2020 υπέστη (αρχείο PDF) ζημιές πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 40% σε σουηδικές κορώνες και 37% σε τοπικά νομίσματα, συνεισφέροντας πλέον το 28% του συνολικού τζίρου, από 16% που ήταν το 2019 και 14,5% το 2018.
Το επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce, σάς το είχα παρουσιάσει εκτενέστερα εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Ενισχύει τις διαδικτυακές πωλήσεις η H&M
- Η H&M απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Sellpy – προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της
- Είναι πάρα πολύ αργά ή πολύ αργά, για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2018)
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- Η επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μεταβάλλει το προφίλ των εργαζομένων στο λιανεμπόριο
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: e-commerce, E-Fashion, Recommerce, Sharing Commerce, Social Commerce
Απάντηση