Η H&M ετοιμάζεται να λανσάρει την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ενδυμάτων Sellpy στην Ελλάδα

Μετά τη Σουηδία και τη Γερμανία, η H&M ετοιμάζεται να λανσάρει την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ενδυμάτων Sellpy και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα, γεγονός που φαίνεται από την κατοχύρωση του domain Sellpy.gr.

Οι πωλήσεις της Sellpy, η οποία πρόσφατα άλλαξε (via) το λογότυπό της, ανήλθαν στα 19,3 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 72% σε σχέση με το 2018.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στην γκάμα μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης της H&M (Sellpy), συμπεριλαμβάνονται και ρούχα ανταγωνιστών, όπως της Zara.

Η H&M επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού. Η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων βάσει πωλήσεων, στο δεύτερο εξάμηνο του 2020 υπέστη (αρχείο PDF) ζημιές πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 40% σε σουηδικές κορώνες και 37% σε τοπικά νομίσματα, συνεισφέροντας πλέον το 28% του συνολικού τζίρου, από 16% που ήταν το 2019 και 14,5% το 2018.

Το επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce, σάς το είχα παρουσιάσει εκτενέστερα εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Recommerce, Sharing Commerce, Social Commerce

Tags: ,

1 reply

Trackbacks

  1. Η Zalando εμπλουτίζει την πλατφόρμα της με την κατηγορία pre-owned fashion

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: