The Hut Group: Επιτυχής η IPO – Άντλησε 1,9 δισ. στερλίνες

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δημόσια προσφορά (αρχείο PDF) της The Hut Group, του κορυφαίου διαδικτυακού παίκτη στην αγγλική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου, με την εταιρεία να αντλεί περίπου 1,9 δισ. στερλίνες, αξία σχεδόν διπλάσια από αρχικό της στόχο, αποτιμώντας την εταιρεία στα 5,4 δισ. στερλίνες.

Η δομή και λειτουργία της The Hut Group – Πηγή: The Hut Group

Η THG (The Hut Group), κατάφερε μέσα σε δέκα χρόνια να αυξήσει τον τζίρο της κατά 1310% – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες, ενώ τα κέρδη διαμορφώθηκαν το 2019 στα 110 εκατ. στερλίνες.

Revenue at The Hut Group

Στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου ανήκουν εταιρείες όπως η MyProtein, η Lookfantastic, η Glossybox, η ξενοδοχειακή επιχείρηση Eddie Rockers, η μάρκα ομορφιάς Christophe Robin και ο πάροχος μεταφραστικών υπηρεσιών Language Connect, ενώ μέσω της Ingenuity πλατφόρμας σκοπεύει να γίνει ο κύριος πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου για την αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, ήτοι να κατακτήσει την ηγετική θέση στον χώρο της ομορφιάς, στην παγκόσμια αγορά.

Το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας περιέχει πλήθος από πληροφορίες σχετικά με το επιχειρηματικό μοντέλο της Direct-to-Consumer (DTC) αλλά και την στρατηγική της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, E-Commerce Platforms, E-Ventures

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: