Στα 7,4 δισ. δολάρια ανήλθαν (αρχείο PDF) οι καθαρές πωλήσεις της Chewy το 2020, εν μέσω της πανδημίας, καταγράφοντας άνοδο της τάξεως 47% σε σχέση με το 2019, ενώ οι ζημιές του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, υποχώρησαν στα 92,5 εκατ. δολάρια από 252,4 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης.
Παράλληλα, προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων, επενδύσεων και αποσβέσεων (
Αντίστοιχα, το ίδια δυναμικά εξελίχθηκε η πελατειακή της βάση – από 13,4 εκατ. πελάτες το 2019- η Chewy απαριθμεί σήμερα 19,2 εκατ. πελάτες, με καθαρές πωλήσεις 372 δολάρια ανά πελάτη.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι περίπου το 70% (αρχείο PDF) των πωλήσεων (4,89 δισ. δολάρια) της εισηγμένης εταιρείας („Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων“), αφορούν πωλήσεις μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας της Chewy’s Autoship subscription program.
Στον αντίποδα, ο αντίστοιχος τζίρος της Zooplus, του κορυφαίου αποκλειστικά διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, ανήλθε στα 1,8 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Chewy: Στα 4,85 δισ. δολάρια (+40%) οι πωλήσεις το 2019
- Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 14% στα 1,5 δισ. ευρώ
- Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Η Chewy επιδιώκει αποτίμηση 7,1 – 7,9 δισ. δολάρια από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο
- Chewy: Με πωλήσεις 3,5 δισ. δολάρια, η μητρική της PetSmart δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Η PetSmart εξαγοράζει τη Chewy.com έναντι 3,35 δισ. δολαρίων
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση