Chewy: Στα 7,4 δισ. δολάρια (+47%) οι πωλήσεις το 2020

Στα 7,4 δισ. δολάρια ανήλθαν (αρχείο PDF) οι καθαρές πωλήσεις της Chewy το 2020, εν μέσω της πανδημίας, καταγράφοντας άνοδο της τάξεως 47% σε σχέση με το 2019, ενώ οι ζημιές του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, υποχώρησαν στα 92,5 εκατ. δολάρια από 252,4 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης.

Παράλληλα, προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων, επενδύσεων και αποσβέσεων (EBITDA) 85,1 εκατ. δολάρια παρουσίασε το 2020 η Chewy για πρώτη φορά από την έναρξη λειτουργίας της, έναντι ζημιών 81 εκατ. δολάρια για το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Αντίστοιχα, το ίδια δυναμικά εξελίχθηκε η πελατειακή της βάση – από 13,4 εκατ. πελάτες το 2019- η Chewy απαριθμεί σήμερα 19,2 εκατ. πελάτες, με καθαρές πωλήσεις 372 ευρώ ανά πελάτη.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι περίπου το 70% (αρχείο PDF) των πωλήσεων (4,89 δισ. δολάρια) της εισηγμένης εταιρείας („Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων), αφορούν πωλήσεις μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας της Chewy’s Autoship subscription program.

Στον αντίποδα, ο αντίστοιχος τζίρος της Zooplus, του κορυφαίου αποκλειστικά διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, ανήλθε στα 1,8 δισ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: