Η Mister Spex („Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα”) ανακοίνωσε το σχέδιο της να αντλήσει 225 εκατ. ευρώ από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο.
Οι πωλήσεις του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη στον κλάδο των οπτικών ειδών στην Ευρώπη ανήλθαν πέρυσι στα 164 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 18% σε σχέση με το 2019 (139 εκατ. ευρώ). Στο πρώτο τρίμηνο του 2021, τα έσοδα έφθασαν τα 44 εκατ. ευρώ.
Η Mister Spex δραστηριοποιείται διαδικτυακά σε δέκα ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Ολλανδία, Ισπανία, Μ. Βρετανία, Σουηδία, Νορβηγία και Φιλανδία), ενώ λειτουργεί συνολικά 42 φυσικά καταστήματα σε Γερμανία, Αυστρία και Σουηδία.
Σημειώνεται ότι το 2020 η συνολική αξία των πωλήσεων οπτικών στην Ευρώπη ανήλθε στα 32 δισ. ευρώ, ενώ μόλις το 12,6% εξ αυτών αφορά διαδικτυακές πωλήσεις.
Σχετικά άρθρα:
- Mister Spex: Στα 104 εκατ. ευρώ (+13%) οι πωλήσεις το 2017 – Ο ανταγωνιστής Brille24 εξαγοράστηκε από την Essilor
- Mister Spex: Στα 92,3 εκατ. ευρώ (+16%) οι πωλήσεις το 2016
- Mister Spex: Αύξηση 39% των ενοποιημένων πωλήσεων στα 79,6 εκατ. ευρώ για το 2015
- Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα
Categories: e-commerce
Απάντηση