Με καθαρά κέρδη 58,9 εκατ. σουηδικές κορώνες και πωλήσεις 693,3 εκατ. σουηδικές κορώνες έκλεισε το δωδεκάμηνο του 2022 για μια από τις μεγαλύτερες εξειδικευμένες ηλεκτρονικές πλατφόρμες στην Ευρώπη στην (D2C – Direct to Consumer) απευθείας πώλησης χαλιών στον καταναλωτή, τον σουηδικό όμιλο Rugvista.
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις το 2022 μειώθηκαν κατά 9,3% σε 639,3 εκατ. σουηδικές κορώνες (περίπου 57 εκατ. ευρώ) από 705 εκατ. σουηδικές κορώνες το 2021, λόγω της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών στις περισσότερες αγορές, εξαιτίας του πληθωρισμού και της αύξησης των τιμών ενέργειας.
Τα καθαρά κέρδη στη χρήση του 2022 διαμορφώθηκαν σε 58,9 εκατ. σουηδικές κορώνες, έναντι 99,9 εκατ. σουηδικές κορώνες το 2021.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Από τις παραπάνω πωλήσεις 555 εκατ. σουηδικές κορώνες αφορά λιανικές πωλήσεις (-10,8%), 69 εκατ. σουηδικές κορώνες αφορά εταιρικές πωλήσεις (+7,9%) και περίπου 15,5 εκατ. σουηδικές κορώνες αφορά πωλήσεις σε διάφορες πλατφόρμες, όπως αυτή της Amazon (-18,4%).
Όσον αφορά τη γεωγραφική προέλευση των εσόδων λιανικής, το 21,26% (118 εκατ. σουηδικές κορώνες) προήλθε από τις σκανδιναβικές αγορές, 20,90% (116 εκατ. σουηδικές κορώνες) από τις γερμανόφωνες αγορές και το υπόλοιπο 57,83% (321 εκατ. σουηδικές κορώνες) από πωλήσεις σε λοιπές αγορές.
Η αξία του μέσου «καλαθιού» διαμορφώθηκε το 2022 σε 3.569 σουηδικές κορώνες (περίπου 347 ευρώ) έναντι 3.636 σουηδικές κορώνες το δωδεκάμηνο του 2021, ενώ η πελατειακή της βάση έφτασε τους 179,8 χιλ. ενεργούς πελάτες, μειωμένη κατά 17,4 χιλ. πελάτες.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία ενώ διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως, μεταξύ άλλων και στην Ελλάδα.
Τέλος, η εταιρεία προχώρησε σε ολικό επανασχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητας.
Σχετικά άρθρα:
- RugVista: Αύξηση πωλήσεων 25,5% το 2021
- RugVista: Πωλήσεις αξίας 55 εκατ. ευρώ, με εξειδίκευση τα χαλιά
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση