Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η βιομηχανία της ένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι να δώσει λύσεις στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στις online αγορές τους, στην επιλογή του σωστού μεγέθους των ρούχων. Ο μέσος όρος επιστροφών ρουχισμού μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου κυμαίνεται μεταξύ 40% – 50% των συνολικών παραγγελιών. Η συνηθέστερη αιτία επιστροφής ενδυμάτων είναι να μην ταιριάζουν σε μέγεθος τα ρούχα στον πελάτη τα οποία αγοράζονται διαδικτυακά στη Γερμανία. Αυτό επιβαρύνει τις γερμανικές επιχειρήσεις με ένα κόστος άνω του 1 δισ. ευρώ ετησίως.
H UPcload, μια νεοσύστατη γερμανική-ισραηλινή εταιρεία, ήρθε να προσφέρει λύσεις στο παραπάνω θέμα. Το παραπάνω βραβευμένο Start-up πρωτοείδαμε στο περσυνό συνέδριο των Liveshopping Days στο Βερολίνο. H UPcload διαθέτει μια καινοτόμο τεχνολογία για την αυτοματοποιημένη συλλογή των διαστάσεων του σώματος μέσω μια συνηθισμένης Webcam (δικτυακή κάμερα) και ενός CD. Το τελευταίο τοποθετείται στο ύψος του στομαχιού κατά τη σάρωση και χρησιμοποιείται, για να προσδιορίσει τις μετρήσεις του σώματος μέσω της κάμερας.
Με βάση αυτές τις μετρήσεις, ο διαδικτυακός καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει ρουχισμό στο σωστό μέγεθος, χωρίς κανένα πρόβλημα. Οι χρήστες της εν λόγω τεχνολογίας πρέπει να ολοκληρώσουν τη διαδικασία μέτρησης μόνο μια φορά, ωστόσο την απολαμβάνουν εντελώς δωρεάν. Στη συνέχεια, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στα συνεργαζόμενα με τη UPcload (online) καταστήματα με το UPcload προφίλ τους, το οποίο λειτουργεί ως «διαβατήριο».
Εφόσον πετύχει η διείσδυση της παραπάνω υπηρεσίας στην αγορά, μπορεί να αλλάξει ολόκληρη τη βιομηχανία ένδυσης αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μελλοντικά οι καταναλωτές θα αγοράζουν τα ρούχα τους. Το επιχειρηματικό μοντέλο προβλέπει ότι τα ίδια τα διαδικτυακά καταστήματα θα πληρώνουν για τη χρήση της ανάκτησης των στοιχείων της UPcload. Αυτό τον καιρό, η UPcload κλείνει συμφωνίες με online shops και η υπηρεσία προβλέπεται να βγει σύντομα στον αέρα.
Categories: E-Fashion
Απάντηση