Social Mutlichannel-Shopping: Η C&A δείχνει τα «Likes» των προϊόντων

Η αξιολόγηση προϊόντων και οι συστάσεις των προϊόντων (recommendations) αποτελούν σήμερα τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία του κοινωνικού εμπορίου (Social Shopping) και είναι ιδιαίτερα σημαντικοί παράγοντες για τα προϊόντα που σχετίζονται με τη μόδα.

Σύμφωνα με μια μελέτη της eMarketer.com, το 81% των εφήβων κοριτσιών χρησιμοποιούν ως πηγή πληροφόρησης τους φίλους και συνομήλικούς τους κατά την αγορά ειδών ένδυσης και υπόδησης.

Ειδικά για το παραδοσιακό λιανεμπόριο, αποτελεί ύψιστης σημασίας ζήτημα να οικοδομηθούν κατάλληλες δεξιότητες συνεργειών πολυκαναλικών δικτύων διανομής, όπως είχαμε αναφέρει στο παρελθόν. Για αυτό το λόγο αναζητεί ιδέες και λύσεις στοχεύοντας να παρέχει στους πελάτες της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους «καθαρά» διαδικτυακούς παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πηγή: blogvista.com.br (Blog de Moda da C&A)

Μια τέτοια καινοτόμο λύση παρουσίασε πρόσφατα η γνωστή αλυσίδα ένδυσης C&A στη Βραζιλία με την υπηρεσία Fashion Like. Αυτή συνδέει με πρωτότυπο τρόπο τον διαδικτυακό με το Offline περιβάλλον των προϊόντων και δείχνει με εξαιρετικό τρόπο πως οι κοινωνικές συστάσεις μπορούν να ενσωματωθούν κομψά στα καταστήματα λιανικής.

Για την υλοποίηση της παραπάνω ενέργειας, η C&A της  Βραζιλίας δημοσίευσε δέκα επιλεγμένα ρούχα σε ειδική σελίδα της στο Facebook. Τα συγκεκριμένα ρούχα μπορούν να αξιολογηθούν από την κοινότητα με «Likes». Αντίστοιχα στα καταστήματα της C&A, τα συγκεκριμένα ρούχα κρέμονται σε ειδικές κρεμάστρες στις οποίες είναι ενσωματωμένες LCD-Οθόνες. Σε αυτές, εμφανίζονται σε ζωντανό χρόνο ο αριθμός των likes για κάθε ξεχωριστά ρούχο. Στόχος της ενέργειας είναι η διευκόλυνση απόφασης αγοράς των πελατών στο σημείο πώλησης.

Το εάν ο αριθμός των Facebook Likes φανεί χρήσιμος στην απόφαση αγοράς στο σημείο πώλησης, μένει να αποδειχτεί. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε τους πολλαπλούς τρόπους χειραγώγησης του αριθμού των Likes  και των αξιλογήσεων προϊόντων (το 20%-30% των αξιολογήσεων σε προϊόντα στη Γερμανία είναι ψευδή, σύμφωνα με γερμανικό άρθρο). Όπως και να έχει, αυτή η ενέργεια είναι η αρχή μιας υπέροχης σχέσης μεταξύ του Online και του Offline κόσμου και σίγουρα θα βρεί αρκετούς μιμητές.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Fashion, Multichannel Commerce, Social Commerce

Ετικέτες:, , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: