3. dotCommerce Day: Gemvara, Little Black Bag, Stylyt

Στο παρελθόν είχαμε παρουσιάσει ενδιαφέροντα Start-ups από τη Βόρεια Αμερική, όπως την Polyvore, και τη Moda Operandi. Την προηγούμενη Πέμπτη και στο πλαίσιο του τρίτου συνεδρίου dotCommerce Day συμμετείχαν μερικές από τις πιο πολυσυζητημένες νεοϊδρυθείσες εταιρείες της Βόρειας Αμερικής. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την Goldman Sachs στη Νέα Υόρκη και εκτός από τις παραπάνω εταιρείες ξεχωρίζουν και οι εξής:

Gemvara
Η Gemvara, αυτή τη στιγμή, αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές δραστηριότητες στον κλάδο των κοσμημάτων. Η συγκεκριμένη εταιρεία μέσω της πλατφόρμας της προσφέρει εξατομικευμένα κοσμήματα, προσαρμοσμένα στα γούστα των πελατών της. Το όραμα του ιδρυτή της, Matt Lauzon, είναι να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μέχρι τώρα οι καταναλωτές αγόραζαν τα κοσμήματά τους. Η εταιρεία προσφέρει στους πελάτες της περίπου 1,5 εκατ. μοναδικές επιλογές σχεδίων τα οποία βασίζονται σε 1.500 πρότυπα σχέδια και μπορούν να προσαρμοστούν με 26 διαφορετικούς πολύτιμους λίθους και 8 πολύτιμα μέταλλα. Μέχρι στιγμής η Gemvara έχει συλλέξει επενδυτικά κεφάλαια ύψους 45,2 εκατ. δολάρια.

Little Black Bag
H παραπάνω επιχειρηματική ιδέα βασίζεται σε μια ιαπωνική παράδοση, η οποία είναι γνωστή ως «Lucky Bag Sale». Σύμφωνα με αυτή την παράδοση, οι έμποροι λιανικής πωλούν τις «τσάντες μυστήριο» σε πελάτες, οι οποίοι αφού τις αγοράσουν εμπορεύονται μεταξύ τους με άλλους πελάτες, το περιεχόμενό τους. Η Little Black Bag μετέφερε την παραπάνω ιδέα στο διαδίκτυο και λειτουργεί με τη μορφή συνδρομητικού επιχειρηματικού μοντέλου. Σε αυτό, ο πελάτης λαμβάνει κάθε μήνα στη «μικρή μαύρη τσάντα του» προϊόντα (με έκπτωση έως 70%) με βάση τις προτιμήσεις του στο στυλ και στις επώνυμες μάρκες που κυρίως επιλέγει και που έχει ήδη γνωστοποιήσει μέσω ενός κουίζ, κατά την εγγραφή του. Στη συνέχεια, μπορεί να αναζητήσει ένα προϊόν που θέλει να αποκτήσει από κάποιο τρίτο και να το ανταλλάξει με ένα δικό του, κάνοντας την προσφορά του.

Stylyt
Η παραπάνω πλατφόρμα μόδας βρίσκεται ακόμα σε κλειστή δοκιμαστική φάση. Στη Stylyt οι χρήστες καλούνται να «παίξουν» τους σχεδιαστές και τους αγοραστές μόδας για τα αγαπημένα brand τους. Οι χρήστες ψηφίζουν τα σχέδια που θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό και που μετέπειτα θα λάβουν την πραγματική επωνυμία των σχεδιαστών τους.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Abo-Commerce, e-commerce, E-Fashion, Mass Customization, Trends

Ετικέτες:, , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: