Ψηφιακές αλχημείες: IKEA, Quora

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

IKEAIKEA: Κέρδη και ρεκόρ εσόδων κατέγραψε τη χρήση 2011 – 2012 η σουηδική εταιρεία IKEA. Συγκεκριμένα, τα κέρδη της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 8% στα 3,2 δισ. ευρώ ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,5% στα 27,63 δισ. ευρώ. Από τα παραπάνω έσοδα, το 70% αυτών πραγματοποιείται στον ευρωπαϊκό χώρο. Η μεγαλύτερη αγορά της ΙΚΕΑ είναι αυτή της Γερμανίας, στην οποία λειτουργεί 46 καταστήματα. Τα έσοδα της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά αυξήθηκαν κατά 6,3% στα 3,9 δισ. ευρώ. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι από τα παραπάνω έσοδα, μόνο περίπου το 2% (73 εκατ. ευρώ) αφορούν διαδικτυακές πωλήσεις. Ενώ αντίθετα, ο τζίρος μέσω των εστιατορίων της στη συγκεκριμένη αγορά ανήλθε στα 179 εκατ. ευρώ.

QuoraQuora: Η πλατφόρμα ερωτήσεων και απαντήσεων της Quora προσδιόρισε τον περασμένο Οκτώβριο τους 500 κορυφαίους χρήστες της, τους οποίου και χαρακτήρισε ως «Top Writers». Στη συνέχεια, οι συγκεκριμένοι χρήστες έλαβαν δωρεάν ένα βιβλίο της Quora με τις καλύτερες απαντήσεις στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Πρόσφατα η Quora διάθεσε δωρεάν το συγκεκριμένο βιβλίο με τη μορφή αρχείου Pdf. Το συγκεκριμένο παράδειγμα δείχνει εξαιρετικά, για το πόσο διαφορετικές θα είναι στο μέλλον οι δομές για την εκτύπωση βιβλίων και ομοειοδών προϊόντων από αυτές των παραδοσιακών εκδοτικών οίκων.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: