Ψηφιακές αλχημείες: Total Boox, Payvment

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

Total BooxTotal Boox: Μια ενδιαφέρουσα τιμολογιακή πολιτική ανάγνωσης eBooks προσφέρει η ισραηλινή Total Boox. Όπως και στην περίπτωση του iTunes-Store, μέσω του οποίου ο  χρήστης μπορεί να αγοράσει μεμονωμένα μουσικά κομμάτια αντί ολόκληρο το CD, έτσι και στην περίπτωση της Total Boox, ο αναγνώστης πληρώνει μόνο για το κείμενο που έχει διαβάσει.  Ειδικότερα, αφού οι χρήστες κατεβάσουν στο Total Boox τα ψηφιακά βιβλία που τους ενδιαφέρουν, στη συνέχεια μπορούν μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής της Total Boox να τα διαβάσουν τόσο Online όσο και Offline. Για παράδειγμα, εάν κάποιος διάβασε μόνο το 10% ενός βιβλίου θα καταβάλει μόνο το 10% της αξίας του συγκεκριμένου ψηφιακού βιβλίου. Εαν τώρα κάποιος αναγνώστης διαβάσει ολόκληρο το βιβλίο, αυτός θα καταβάλει ολόκληρη την αξία του eBook, το οποίο και μπορεί να διαβάσει όσες φορές θέλει. Επίσης, η εφαρμογή αναγνωρίζει εάν ένας αναγνώστης ξεφυλλίζει τις σελίδες ενός eBook, και ως εκ τούτου, δεν τον χρεώνει. Στο παρελθόν, σας είχα παρουσιάσει τη γερμανική  Paperc η οποία προσφέρει στους χρήστες της τη δυνατότητα (online) δωρεάν μελέτης (με χρονικό περιορισμό διάρκειας δέκα λεπτών) των παραπάνω από δεκαοκτώ χιλιάδων εξειδικευμένων βιβλίων της. Πρόσθετες λειτουργίες, όπως η αποθήκευση και εκτύπωση, επιβαρύνονται με 10 cent ανά σελίδα.

PaymentPayvment: Ο πάροχος υπηρεσιών Facebook Commerce Payvment, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι αγοράστηκε από άγνωστο αγοραστή και ότι στις 28 Φεβρουαρίου 2013 θα αποσύρει τη διάθεση της συγκεκριμένης υπηρεσίας στην πλατφόρμα της Facebook. Μια πιθανή ερμηνεία της παραπάνω απόφασης έγκειται τόσο στο γεγονός ότι η Facebook έχει τα δικά της σχέδια για το ηλεκτρονικό εμπόριο οπότε και δεν υπήρχε πια μέλλον για τη συγκεκριμένη συνεργασία, καθώς και στο ότι η πλατφόρμα της Facebook είναι ιδεατή για τους διαδικτυακούς εμπόρους περισσότερο με την μορφή  Offsite δηλ. η πώληση να γίνεται μέσω της πλατφόρμα της κοινωνικής δικτύωσης του Facebook (Facebook Connect) παρά με την μορφή Onsite δηλ. ο διαδικτυακός έμπορας να προσπαθεί να τραβήξει τους χρήστες στην δική του πλατφόρμα.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Book, e-commerce

Ετικέτες:, , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: