Ψηφιακές αλχημείες: Zappos, DailyDeal

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

Glance by ZapposZappos: Η Zappos, η θυγατρική εταιρεία της Amazon, λάνσαρε πρόσφατα μια νέα πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου (social commerce) με την επωνυμία Glance. Σε αυτή, οι χρήστες της θα βρούνε επιμελημένες προτάσεις μόδας (curated commerce). Η παραπάνω κίνηση κρίθηκε απαραίτητη από την Zappos, καθώς τα 127.000 στυλ των 1.000 διαφορετικών μάρκων της, κάνανε ολοένα και πιο δύσκολο το εγχείρημα επίτευξης μιας ικανοποιητικής αγοραστικής εμπειρίας στους πελάτες της.

DailyDealDailyDeal: Οι ιδρυτές της γερμανικής DailyDeal, τα αδέρφια Heilemann, ξαναγόρασαν την εταιρεία τους πίσω από την Google. Υπενθυμίζω ότι η Google είχε εξαγοράσει τη παραπάνω πλατφόρμα εκπτωτικών κουπονιών τον Σεπτέμβριο του 2011, καταβάλλοντας το ποσό των 114 εκατ. δολαρίων. Το φημισμένο, όμως,  exit της γερμανικής Start-up σκηνής, σύντομα αποδείχτηκε για την Google ως καθόλου αποδοτικό, καθώς τόσο οι συνέργειες όσο και οι πωλήσεις μέσω της παραπάνω εταιρείας, δεν ήταν οι αναμενόμενες.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Ε-Shoes, Social Commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: