Προχθές, στο πλαίσιο της Kinnevik Capital Markets Day 2013, ο γενικός διευθυντής και συνιδρυτής της Zalando Robert Kentz παρουσίασε (άραγε γιατί ήταν τόσο αγχωμένος;) μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για την στρατηγική της παραπάνω εταιρείας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Zalando κατέχει το 4% της γερμανικής αγοράς υποδημάτων, ενώ δεν προγραμματίζει για φέτος νέες επεκτάσεις σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Στρατηγικός στόχος της Zalando είναι η εδραίωση της στις είδη 14 υφιστάμενες ευρωπαϊκές αγορές. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Zalando υπαναχώρησε από την αγγλική αγορά, καθώς όπως επεξήγησε ο κος Kentz, πρόκειται για μια τελείως διαφορετική αγορά από ό,τι αυτή της ηπειρωτικής Ευρώπης.
Τέλος, στις ερωτήσεις των συμμετεχόντων στην παραπάνω συνάντηση επενδυτών σχετικά με το εάν η Zalando σκέφτεται να επιβάλλει ποτέ έξοδα αποστολής στους πελάτες της, ο Kentz απάντησε ότι αυτό θα συμβεί, μόνο εάν και εφόσον δεν πετύχουν τα συγκεκριμένα μέτρα μείωσης του ποσοστού των επιστροφών. Άλλωστε, το υψηλό ποσοστό επιστροφών (υπενθυμίζω ότι ανέρχεται στο 50%) είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας, ανάφερε ο ίδιος.
Σχετικά άρθρα:
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- eFahsion: Τα εικονικά δοκιμαστήρια στο..στο έλεος των δοκιμών
- Ψηφιακές αλχημείες: Zalando, One Kings Lane, Cookisto
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 510 εκατ. ευρώ για το 2011
- Zalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση