Ο όμιλος Bestseller ομαδοποιεί όλες τις μάρκες του σε ένα Multi-Brand Store

Ο δανέζικος όμιλος Bestseller ομαδοποιεί όλες τις μάρκες του σε ένα Multi-Brand Store. Με την παραπάνω κίνηση (17 Brands, 25.000 διαφορετικά στυλ – ένα καλάθι), η Bestseller ανταγωνίζεται άμεσα την Zalando και την Asos, εταιρείες στις οποίες μέσω του ιδιοκτήτη της Anders Holch Povlsen κατέχει μετοχές αυτών.

Bestseller_one-checkoutΠέρα των παραπάνω, η Bestseller κατέχει και το 26% των μετοχών της δανέζικης Stylepit (η παλαιά επωνυμία της ήταν SmartGuy).  Η συγκεκριμένη εταιρεία μετέφερε φέτος τις κεντρικές αποθήκες της από τη Δανία στην Πολωνία.

Ενώ πρόσφατα η Bestseller απέκτησε και την αγγλική M and M Direct έναντι 140 εκατ. αγγλικών λιρών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: