Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων

Η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, Vente-Priveeλάνσαρε πρόσφατα με το KOOROO μία νέα υπηρεσία πώλησης μέσω της οποία θα προωθεί νέα προϊόντα – αρχικά καλλυντικά.

Vente-Privee_KOOROOΕνώ η πρώτη εταιρεία που κάνει χρήση της παραπάνω υπηρεσίας είναι η γαλλική L’ Occitane.

Η λειτουργία της νέας υπηρεσίας δεν θα διαφοροποιείται από τα κοινά Flash Sales (πώληση για περιορισμένο χρονικό διάστημα και για περιορισμένα τεμάχια) της Vente-Privee. Ενώ θα δίνει τη δυνατότητα στις επώνυμες μάρκες να αποκτήσουν διευρυμένες γνώσεις για τις συνήθειες και τις συμπεριφορές των καταναλωτών.

Υπενθυμίζω ότι στο παρελθόν η Vente-Privee είχε λανσάρει και άλλες μορφές πώλησης όπως το OneDay και το Miam Miam

Με το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος), όπως αυτό των Deal Sites είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλα άρθρα μου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: