Η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, Vente-Privee, λάνσαρε πρόσφατα με το KOOROO μία νέα υπηρεσία πώλησης μέσω της οποία θα προωθεί νέα προϊόντα – αρχικά καλλυντικά.
Ενώ η πρώτη εταιρεία που κάνει χρήση της παραπάνω υπηρεσίας είναι η γαλλική L’ Occitane.
Η λειτουργία της νέας υπηρεσίας δεν θα διαφοροποιείται από τα κοινά Flash Sales (πώληση για περιορισμένο χρονικό διάστημα και για περιορισμένα τεμάχια) της Vente-Privee. Ενώ θα δίνει τη δυνατότητα στις επώνυμες μάρκες να αποκτήσουν διευρυμένες γνώσεις για τις συνήθειες και τις συμπεριφορές των καταναλωτών.
Υπενθυμίζω ότι στο παρελθόν η Vente-Privee είχε λανσάρει και άλλες μορφές πώλησης όπως το OneDay και το Miam Miam.
Με το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος), όπως αυτό των Deal Sites είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλα άρθρα μου.
Σχετικά άρθρα:
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση