Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων

Η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, Vente-Priveeλάνσαρε πρόσφατα με το KOOROO μία νέα υπηρεσία πώλησης μέσω της οποία θα προωθεί νέα προϊόντα – αρχικά καλλυντικά.

Vente-Privee_KOOROOΕνώ η πρώτη εταιρεία που κάνει χρήση της παραπάνω υπηρεσίας είναι η γαλλική L’ Occitane.

Η λειτουργία της νέας υπηρεσίας δεν θα διαφοροποιείται από τα κοινά Flash Sales (πώληση για περιορισμένο χρονικό διάστημα και για περιορισμένα τεμάχια) της Vente-Privee. Ενώ θα δίνει τη δυνατότητα στις επώνυμες μάρκες να αποκτήσουν διευρυμένες γνώσεις για τις συνήθειες και τις συμπεριφορές των καταναλωτών.

Υπενθυμίζω ότι στο παρελθόν η Vente-Privee είχε λανσάρει και άλλες μορφές πώλησης όπως το OneDay και το Miam Miam

Με το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος), όπως αυτό των Deal Sites είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλα άρθρα μου.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Shopping Clubs

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: