Η ΙΚΕΑ δημοσιοποίησε πρόσφατα τα οικονομικά στοιχεία του 12μηνου (Αύγουστος 2013 – Αύγουστος 2014). Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι πωλήσεις του ομίλου ΙΚΕΑ αυξήθηκαν κατά 5,9% στα 28,7 δισ. ευρώ. Ενώ τα έσοδα της IKEA Γερμανίας, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά της IKEA αυξήθηκαν κατά 3,2% στα 4,12 δισ. ευρώ. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της στην παραπάνω αγορά παρουσίασαν άνοδο κατά 58% στα 145 εκατ. ευρώ.
Στρατηγικός στόχος της IKEA, η οποία φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια παρουσίας στη γερμανική αγορά είναι μέχρι το 2015 να προσφέρει όλη την γκάμα των προϊόντων της μέσω του διαδικτύου.
Ενώ αίσθηση έχει προκαλέσει η πρόσφατη ανακοίνωση της σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης εφ’ όρου ζωής στη Γερμανία.
Σχετικά άρθρα:
- IKEA: Δικαίωμα υπαναχώρησης εφ’ όρου ζωής στη Γερμανία!
- IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της αντιπροσωπεύουν μόνο το 2% των συνολικών πωλήσεων
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση