Media-Saturn: Υιοθετεί μια νέα στρατηγική με έμφαση την ανάπτυξη εξειδικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων

Η Media-Saturn προχωράει σε αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Προς αυτό τον σκοπό δημιουργεί μια εσωτερική οντότητα διαδικτύου, με έμφαση την ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου Online-Pure Players και επιχειρηματικών μοντέλων.

Ειδικότερα προβλέπεται ότι η νέα επιχειρησιακή οντότητα με την επωνυμία „Electronics Online Group“, θα λειτουργήσει εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία θα προσφέρουν μόνο ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως Wearables. Ενώ αυτά θα δραστηριοποιούνται ανεξάρτητα και θα απευθύνονται σε διαφορετικό καταναλωτικό κοινό.

Redcoon-2014Κυρίαρχο λόγο στη λειτουργία της παραπάνω οντότητας θα αναλάβει η αποκλειστικά διαδικτυακή θυγατρική εταιρεία της, η Redcoon. Ως νέος γενικός διευθυντής αυτής ορίστηκε ο Martin Sinner, ιδρυτής της μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών Idealο.de,  ο οποίος θα αναλάβει και τη νέα στρατηγική Multishop της Media-Saturn.

Υπενθυμίζω ότι στη Media-Saturn ανήκει και η ρωσική διαδικτυακή εταιρεία 003.ru, ενώ η ίδια μέσω της μητρικής Metro κατέχει μειοψηφικό πακέτο στην Flip4New και την iBOOD.

Ενώ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε εάν τελικά η Media-Saturn «χτυπήσει» και την πόρτα της Ricardο.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: