Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η διεθνοποίηση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν κρύβει τεράστιες προκλήσεις. Ενώ η διείσδυση των μεγάλων ευρωπαϊκών παικτών στις διεθνείς αγορές αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Το παραπάνω βίωσε και η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Shopping Clubs, η γαλλική Vente-Privee.
Η ίδια ανακοίνωσε πρόσφατα ότι διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express, μιας συνεργασίας που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2011.
Ο τζίρος της στην αμερικανική αγορά για το 2013 ανήλθε (μόνο) στα 50 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 100% σε σχέση με το 2012. Αντίθετα στην ευρωπαϊκή αγορά ο τζίρος της ανήλθε στα 1,6 δισ. ευρώ. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (80%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας.
Παρόλα τα παραπάνω, η Vente-Privee συνεχίζει να καινοτομεί στην εγχώρια αγορά με το λανσάρισμα νέων υπηρεσιών.
Σχετικά άρθρα:
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση