Στις αρχές του 2012, σάς είχα παρουσιάσει την υπηρεσία της γερμανικής νεοφυής επιχείρησης Einfach-machen-lassen. Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας και ενός δικτύου με 500 τεχνικούς, οι καταναλωτές στη Γερμανία μπορούν να καλέσουν έναν ειδικό στον χώρο τους, για να τους στήσει τον τεχνικό εξοπλισμό (τηλεόραση, υπολογιστή, κλιματιστικό κ.τ.λ.) που αγόρασαν από διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα, όπως αυτά της Amazon και της Cyberport.
Το ενδιαφέρον έγκειται στο ότι η ίδια η Amazon δοκιμάζει διάφορες υπηρεσίες τεχνιτών, σε εννιά περιοχές των Η.Π.Α. Στρατηγικά το παραπάνω γεγονός έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς απ’ ότι φαίνεται, η Amazon θέλει να επεκτείνει τις δραστηρίοτητες της και σε άλλους κλάδους, χρησιμοποιώντας την ήδη υπάρχουσα πελατειακή της βάση.
Η Amazon διαχωρίζει τις παραπάνω υπηρεσίες σε In-Store και Ιn-Home υπηρεσίες. Η ενσωμάτωση αυτών στην Amazon γίνεται με την μορφή τοπικών υπηρεσιών, ενώ η τιμολόγηση των υπηρεσιών πραγματοποιείται κανονικά μέσα από το καλάθι της Amazon.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα επεξηγηματικό βίντεο για τον τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας.
Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι η Amazon θέλει να αποκτήσει καλύτερη πρόσβαση στα τοπικά φυσικά σημεία πώλησης (Amazon local) του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών. Η ίδια άλλωστε το έχει πετύχει εν μέρει, με τη διαδικτυακή υπηρεσία της αποστολής τροφίμων και ειδών σούπερ μάρκετ Amazon Fresh.
Σχετικά άρθρα:
- Amazon Echo: Η Amazon λάνσαρε μια προσωπική συσκευή ηχείου που σας ακούει, σας απαντάει..και σας παρακολουθεί!
- Η Amazon «βουλιάζει» τη τιμή του Fire Phone στα 99 cent
- Η Amazon ρίχνει με τη συσκευή Fire φωτιά στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και όχι μόνο!
- Amazon Dash: Η Amazon λάνσαρε ένα στικάκι για την παραγγελία ειδών σούπερ μάρκετ
Categories: e-commerce, Location Based Services
Απάντηση