Η Zalando λάνσαρε πρόσφατα την υπηρεσία «fashion advice». Με την προσθήκη της παραπάνω υπηρεσίας στο επιχειρηματικό μοντέλο της, η Zalando μπήκε και στον χώρο του Curated Shopping δηλ. των επιμελημένων προτάσεων-αγορών.
Μέσω της παραπάνω υπηρεσίας, η Zalando θα προσφέρει εξατομικευμένες προσφορές με βάση τις ανάγκες-προτιμήσεις και το στυλ των εγγεγραμμένων χρηστών, με τη βοήθεια των «έξυπνων αλγορίθμων» ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Η Zalando προγραμματίζει να θέσει σε πλήρη λειτουργία την παραπάνω υπηρεσία την Άνοιξη του 2015.
Στο παρελθόν, σάς είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο των επιμελημένων αγορών (Curated Shopping).
Σχετικά άρθρα:
- Curated Shopping: Ο βοηθός αγορών…για αυτούς που βαριούνται τα ψώνια
- Stylight: Πώληση μόδας μέσω των επιμελημένων προτάσεων των Fashion Bloggers
- Business Models: Τα κυριότερα υποδείγματα Επιχειρηματικών Μοντέλων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Curated Shopping, e-commerce
Απάντηση