Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου

Η Wayfair, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορας επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. που πρόσφατα άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της, παρουσίασε για πρώτη φορά τη στρατηγική της (αρχείο PDF).

wayfair_missionΤο κοινό-στόχος της είναι το γυναικείο φύλο (ηλικίας 35 – 65 ετών), με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τα 60.000 – 175.000 δολάρια.

wayfair_target-groupΕνώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο της Wayfair είναι τόσο η αναπτυξιακή πορεία των πελατών της όσο και η εξέλιξη των αντίστοιχων επαναγορών. Υπενθυμίζω ότι τα παραπάνω επιτεύχθηκαν μέσω μιας ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης.

Wayfair_scale-drivesΕνώ η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων ανά πελάτη.

wayfair_investment-in-adverwayfair_customer-economicsΓια το 2ο14, η Wayfair εκτιμά ότι οι καθαρές πωλήσεις της θα ανέλθουν στα 1,2 δισ. δολάρια έναντι 916 εκατ. δολαρίων το 2013 (αύξηση 32%).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Furniture

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: