Soylent: Ποιες επιπτώσεις στο e-Fοοd και όχι μόνο θα είχε μια πιθανή επιλογή γευμάτων με κανονικά συστατικά ή και υποκατάστατά τους;

Πρόσφατα, η αμερικανική νεοφυής επιχείρηση Soylent έλαβε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 20 εκατ. δολαρίων από διάφορους επενδυτές, όπως από τον γνωστό επενδυτή Andreessen Horowitz, την Lerer Ventures και την Index Ventures (δείτε εδώ τα ενδιαφέροντα σχόλια των επενδυτών).

soylentΗ παραπάνω εταιρεία, του μόλις εικοσιπεντάχρονου ιδρυτή της Rob Rhinehart, προσφέρει αποκλειστικά μέσω διαδικτύου και μιας συνδρομητικής υπηρεσίας ένα μείγμα ποτού σε σκόνη, με την επωνυμία Soylent . Το εν λόγω ποτό αντικαθιστά 100% τις καθημερινές ανάγκες ενός ανθρώπου σε τροφή. Ενώ στους χρήστες της υπηρεσίας αυτής δίνεται η δυνατότητα, να «μιξάρουν» τις δικές τους γεύσεις. Τη διαδικασία παρασκευής φαγητού που περιλάμβανε αγορά πρώτων υλών και μαγείρεμα θεωρούσε ως επιβάρυνση, όπως αναφέρει ο νεαρός επιχειρηματίας στο blog του, ενώ ήθελε να αξιοποιήσει δημιουργικά τον χρόνο του σε άλλες δραστηριότητες.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το κοινό-στόχος της παραπάνω εταιρείας δεν είναι οι άνθρωποι που θέλουν να αδυνατίσουν ή οι Bodybuilder, αλλά η γενιά – κοινότητα των «Χάκερ», καθώς για αυτούς η καθημερινή σκέψη για το τι θα φάνε για μεσημεριανό γεύμα είναι αυτή καθεαυτή μια ενοχλητική υπόθεση.

Σύμφωνα με τη Soylent, η επιχείρηση είναι ήδη κερδοφόρα ενώ λαμβάνει μηνιαία εκατομμύρια έσοδα από τις συνδρομές. Ενώ στόχος της είναι να ρίξει το κόστος κάθε γεύματος Soylent από τα 3 δολάρια, σε ένα κλάσμα τους.

TavarlinΠοιες επιπτώσεις, λοιπόν, θα έχει μια πιθανή αλλαγή των διατροφικών μας συνηθειών για το μέλλον, μεταξύ άλλων, του (e)Fοοd, της βιομηχανίας τροφίμων, του παραδοσιακού λιανεμπορίου αλλά και του κλάδου υγείας; Ας ληφθεί υπόψη ότι στο μέλλον θα δούμε ολοένα και περισσότερες νέες διαδικτυακές μάρκες οι οποίες θα παρέχουν επιλογές γευμάτων με κανονικά συστατικά ή και υποκατάστατά τους , όπως τα ροφήματα της Soylent αλλά και της Tavarlin (τροφή κατά του καρκίνου).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Abo-Commerce, e-commerce, E-Food, E-Health, Trends

Ετικέτες:,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: