Μόλις έξι εβδομάδες μετά το λανσάρισμα της δικής της σειράς προϊόντων (πάνες και μωρομάντηλα) ιδιωτικής ετικέτας «Amazon Elements» , η Amazon διακόπτει την πώληση παιδικών πανών προς τα Prime μέλη της. Ως αιτιολογία προβάλλεται ο ελαττωματικός σχεδιασμός αυτών.
Επιπλέον, την ίδια τύχη είχε και η υπηρεσία της πληρωμών «Amazon Wallet». Αυτή διακόπηκε έπειτα από έξι μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας.
Τι συμπεραίνουμε από τα παραπάνω; Ό,τι η Amazon εκτός από το να αναπτύσσει γρήγορα διάφορες καινοτομίες, η ίδια έχει το σθένος να τις απορρίπτει ταχύτατα. Άλλωστε, δεν υφίσταται καινοτομία και δημιουργικότητα χωρίς αποτυχία!
Σχετικά άρθρα:
- Prime Now: Μέσα σε 60 λεπτά θα παραδίδει τις παραγγελίες η Amazon
- Amazon Dash: Η Amazon λάνσαρε ένα στικάκι για την παραγγελία ειδών σούπερ μάρκετ
- Amazon: Prime Pantry – Η νέα υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων
- Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων
Categories: e-commerce
Απάντηση