Ο ιταλικός διαδικτυακός έμπορας μόδας Yoox δημοσίευσε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο Pdf) για το 2014. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, οι καθαρές πωλήσεις του για το 2014 ανήλθαν στα 524,3 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε σχέση με το 2013. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 48,8 εκατ. ευρώ. Ενώ σύμφωνα με την ίδια, οι πωλήσεις της για το 2015 θα ανέλθουν στα 624 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, ο τζίρος των Multi-brand Stores Yoox.com, thecorner.com και shoescribe.com ανήλθε στα 381,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 16,3% σε σχέση με το 2013. Ενώ η Mono-brand δραστηριότητα αυτής ήτοι ο σχεδιασμός, το στήσιμο και η λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για μερικούς από τους πιο επώνυμους οίκους μόδας όπως Armani, Dolce & Gabbana, Alexander Mcqueen, Moncler και Lanvin απέφερε καθαρές πωλήσεις ύψους 142,6 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η Yoox απαριθμεί 1,25 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 202 ευρώ περίπου. Ενώ κάθε πελάτης της δαπανά ετησίως κατά μέσο όρο 420 ευρώ περίπου. Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (63,8%) προέρχεται από τις αγορές της Ευρώπης και μετέπειτα από τις αγορές της Βόρειας Αμερικής (22,0% ) και της Ιαπωνίας (7,0%).
Η υψηλή ανάπτυξη επιτεύχθηκε, μέσω μιας καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Η Amazon της μόδας, επιβεβαίωσε περίτεχνα ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας.
Σχετικά άρθρα:
- YOOX: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το 2013 στα 455,6 εκατ. ευρώ
- Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση