Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της

Στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση της εταιρικής χρήσεως 2014 τής Zalando υπάρχουν μερικές αποκαλυπτικές πληροφορίες (αρχείο PDF) για τη μελλοντική στρατηγική ανάπτυξης τής πλατφόρμας της. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, αυτή στοχεύει στην κατάκτηση μεριδίου 2-3% της ευρωπαϊκής αγοράς μόδας (δηλ. τα 10 δισ. ευρώ αντί πωλήσεις 2,21 δισ. ευρώ για το 2014), το συνολικό μέγεθος της οποίας εκτιμάται στα 420 δισ. ευρώ.

Zalando-European-Fashion-MaΑυτό θα επιτευχθεί μέσω των παρακάτω στρατηγικών κατευθύνσεων και πρωτοβουλιών:

Zalando_InitiativesZappos-Connecting-People-wiZalando_Extending-Towards-FΕνώ η ανάπτυξη της συνεπάγεται την ταυτόχρονη πρόσληψη 2.000 νέων υπαλλήλων, κυρίως στον τομέα της τεχνολογίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη των σχέσεων με τις διάφορες επώνυμες μάρκες μόδας και τους κατασκευαστές αυτών.

Η Zalando έχει κάνει αλλαγές τόσο στο Design της πλατφόρμας, όσο και στον τρόπο προσέγγισης των χρηστών. Ενώ η ίδια πειραματίζεται με δική της υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: