Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A. – Greek Ecommerce Association) ανακοίνωσε τη θέσπιση Σήματος Αξιοπιστίας (Trustmark) στα Ελληνικά eShops σε συνεργασία με το Εργαστήριο ELTRUN.
Στο παρελθόν, σε συζητήσεις μου τόσο με τον καθηγητή Γιώργο Δουκίδη, διευθυντή του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του ELTRUN, όσο και με τον Ιωάννη Κουρνιώτη, πρόεδρο της ΕΠΑΜ (Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου) είχα επισημάνει ότι πρώτιστο μέλημα των φορέων της ελληνικής αγοράς θα πρέπει να είναι η διαφάνεια της ελληνικής αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου καθώς και η θέσπιση Σήματος Αξιοπιστίας, τα οποία με τη σειρά τους θα οδηγήσουν και στην ανάπτυξή του. Ενώ στο “E-Commerce Forum 2020”, είχα καλέσει τον Thorsten Scharmacher, Head of Central Management της European Trustmark Scheme Euro-Label και ο οποίος στην παρουσίαση του «Euro-Label- The European Trustmark Scheme for sale onlineshopping» υπογράμμισε τη σημασία ύπαρξης Ευρωπαϊκού Σήματος Αξιοπιστίας (European Code of Conduct) για τις επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και τη δημιουργία μιας ειδικής πλατφόρμας παραπόνων για την ασφαλή χρήση των συναλλαγών.
Η παραπάνω ανακοίνωση του GRECA δεν έγινε τυχαία. Σαφής πρόθεση αυτής είναι να προλάβει τις αντίστοιχες ανταγωνιστικές προσπάθειες της ΕΠΑΜ (GRECA – ΕΠΑΜ: Δύο φορείς ηλεκτρονικού εμπορίου – σε μία αγορά;), η οποία ως μέλος της EMOTA (European Multi Channel and Online Trade Association) θα λανσάρει σύντομα το Ευρωπαϊκο Σήμα Αξιοπιστίας αυτής.
Με ενδιαφέρον θα αναμένω να δω τις εξελίξεις των παραπάνω Σημάτων Αξιοπιστίας τόσο σε εμπορικό επίπεδο αλλά κυρίως σε τεχνικό επίπεδο (εγκυρότητα) καθώς αυτή θα συμβάλλει στη βελτίωση των σχέσεων, μεταξύ των χρηστών ίντερνετ και των διαδικτυακών εμπόρων.
Σχετικά άρθρα:
- Το ερώτημα που παραμένει ακόμη αναπάντητο: Ποιος είναι άραγε ο πραγματικός τζίρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα;
- Ποιος είναι άραγε ο πραγματικός τζίρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα;
- GRECA – ΕΠΑΜ: Δύο φορείς ηλεκτρονικού εμπορίου – σε μία αγορά;
- Το καλύτερο επιχείρημα πώλησης: Οι αξιολογήσεις των πελατών*
- Ποιοι άραγε φοβούνται το πραγματικό μέγεθος των ηλεκτρονικών αγορών;
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αύξηση τζίρου κατά 480% στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: Διαφάνεια – Μονόδρομος για την ανάπτυξη
Categories: e-commerce
Απάντηση