Η Windeln.de ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κάποιος την πορεία της γερμανικής Windeln.de. Μέσα σε ένα διάστημα μόλις τεσσεράμισι ετών, αυτή μέσω της εξειδίκευσης και της επίμονης υλοποίησης των στρατηγικών της στόχων κατάφερε όχι μόνο να κατακτήσει την πρωτιά του Online Pure Player στις γερμανόφωνες αγορές για τα νεογέννητα και τα νήπια παιδιά, αλλά και να εκμεταλλευτεί ευνοϊκές συγκυρίες, όπως το σκάνδαλο βρεφικού γάλακτος στην Κίνα για την ανάπτυξη των διασυνοριακών πωλήσεων της. Ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μπει φέτος στο χρηματιστήριο, με στόχο την άντληση κεφαλαίων ύψους 200 εκατ. ευρώ.

Windeln.de-04-2015Στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της αλλά και στο ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας μπορεί κάποιος να λάβει πλήθος από ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την οικονομική πορεία της. Έτσι θα παρατηρήσουμε ότι πωλήσεις της για το έτος 2014 ανήλθαν στα 101 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 105% σε σχέση με το 2013, με το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της να προέρχεται από την αγορά της Κίνας (54,94%) και από τις γερμανόφωνες αγορές της Γερμανίας και Ελβετίας (43,46%).

Windeln.de-Revenues-2012-20Η Windeln.de απαριθμεί 496.000 ενεργούς πελάτες, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 89 ευρώ και ετησίως 2,7 παραγγελίες ανά ενεργό πελάτη (κάθε πελάτης της δαπανά ετησίως κατά μέσο όρο 240,3 ευρώ περίπου). Ενώ το 38,9% των παραγγελιών πραγματοποιούνται μέσω των κινητών συσκευών.

Windeln.de-KPIs-2012-–-2014Ενδιαφέρον έχει και η στρατηγική προσέγγισης των πελατών της. Αρχικά προσεγγίζει τους πελάτες (κυρίως νεαρές μητέρες), προσφέροντας τους αγαθά καθημερινής χρήσης, τα οποία απαιτούνται μετά την γέννηση ενός παιδιού, όπως πάνες ή γάλα σε σκόνη και τα οποία έχουν μικρό περιθώριο κέρδους. Στη συνέχεια, η ίδια προσπαθεί να πωλήσει μη αναλώσιμα προϊόντα (με μεγάλο περιθώριο κέρδους), προσαρμοσμένα στην ηλικία των παιδιών,  όπως καροτσάκια, ρούχα, παιχνίδια, καθίσματα αυτοκινήτου, βρεφικά έπιπλα αλλά και προϊόντα ασφαλείας.  Η Windeln.de διακινεί πάνω από 100.000 κωδικούς προϊόντων από 1.000 επώνυμες μάρκες, ενώ για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών της λειτουργεί και το Windelbar, ένα είδος Shoppingclub.

Η ευρωπαϊκή αγορά προϊόντων για τα νεογέννητα και τα νήπια παιδιά (0 – 6 ετών) εκτιμάται από την Windeln.de στα 64,9 δισ. ευρώ.  Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η ίδια ετοιμάζεται να επεκταθεί στην αγορά της Ιταλίας (www.pannolini.it) και της Πολωνίας (www.pieluchy.pl).

Υπενθυμίζω ότι στις αρχές του χρόνου η Windeln.de έλαβε επενδυτικά κεφαλαία ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Internationalization, Shopping Clubs

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: