Η Miele αναπτύσσει το έξυπνο πλυντήριο

Ο γνωστός κατασκευαστής οικιακών συσκευών, η γερμανική Miele, παρουσίασε στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης IFA, το πρώτο πλυντήριο παγκοσμίως, το οποίο υπενθυμίζει στον χρήστη του πότε θα πρέπει να παραγγείλει απορρυπαντικό. Η συγκεκριμένη συσκευή συνδέεται μέσω WLAN με το τοπικό rοuter και ελέγχεται μέσω μιας κινητής εφαρμογής, ονόματι “Edition Conn@ct“. Σε περίπτωση σταδιακής εξάντλησης του απορρυπαντικού, η συσκευή αποστέλλει αυτόματα ένα μήνυμα στο τερματικό του χρήστη, δίνοντας του τη δυνατότητα να δώσει την παραγγελία του.

Miele Dispensing SystemΤα έξυπνα πλυντήρια θα λανσαριστούν το 2016 ενώ αρχικά θα παραχθούν 2.000 αντίτυπα.

Παράλληλα, η ίδια εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη «δικτυωμένου» πλυντηρίου πιάτων, το οποίο θα ενημερώνει τον ιδιοκτήτη του αν το αλάτι ή το απορρυπαντικό του εξαντλείται.

Στον αντίποδα η Amazon, σε πιο μεγάλη κλίμακα μέσω του Amazon Dash Button (Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού) και της υπηρεσίας της Dash Replenishment Service, αναπτύσσει το «Διαδίκτυο των Πραγμάτων» και την «μπίζνα» με τη διευκόλυνση ενώ βοηθάει τις επώνυμες μάρκες να μπουν στα νοικοκυριά.

Ένας τέτοιος πελάτης είναι η Gillette, η οποία όμως πέρα από την πώληση των ξυραφιών της μέσω του Dash Button, προσπαθεί να αποκτήσει και τις δικές της εμπειρίες πάνω στο Internet of Thinks. Αυτή ανέπτυξε μια έξυπνη συσκευή, το Gillette-Box, μέσω της οποίας οι άνδρες μπορούν να παραγγείλουν τα ξυραφάκια τους διαδικτυακά μέσω ενός κουμπιού. Στο Box έχει ενσωματωθεί μια κάρτα SIM και η παραγγελία αποστέλλεται μέσω κινητής τηλεφωνίας.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, IoT, Trends

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.