Το διαδίκτυο ως ανατρεπτική καινοτομία δημιούργησε διάφορες ποσοτικές και ποιοτικές αξίες, μέσω των οποίων ικανοποιούνται ή λύνονται διάφορα προβλήματα των πελατών. Μία από αυτές είναι η ευκολία-άνεση (Η «μπίζνα» με τη διευκόλυνση) καθώς κάτι περισσότερο βολικό ή ευκολότερο στη χρήση μπορεί να παράγει αξιοσημείωτη αξία: «Οι καταναλωτές δεν αγοράζουν προϊόντα, αλλά λύσεις για τα προβλήματά τους». Αντίθετα, οι καταναλωτές δε σπαταλάνε τα χρήματά τους για προϊόντα ή υπηρεσίες, που τους δημιουργούν ακόμα περισσότερα προβλήματα.
Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη τα παραπάνω, η Zalando αναζήτησε ιδέες για τον σχεδιασμό του καινοτόμου επιχειρηματικού μοντέλου της, οδηγούμενη από τις ανικανοποίητες ανάγκες των πελατών της και θέτοντας τα σχετικά καίρια ερωτήματα προς αυτούς. Αυτά την βοήθησαν να αναγνωρίσει νέες ευκαιρίες, ενσωματώνοντας τα ως Προτάσεις Αξίας, στο καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο της.
Η ίδια, στη συνέχεια, εμπλούτισε το επιχειρηματικό μοντέλο, θέτοντας ως στόχο την επίλυση των παρακάτω (νέων) δυσκολιών και αναγκών των πελατών της.
Η Zalando αναμένει για το 2015 συνολικές πωλήσεις ύψους 3 δισ. ευρώ περίπου! Ενώ έχει θέσει ως στρατηγικό στόχο, τα επόμενα πέντε χρόνια, να μετατραπεί από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε μια τεχνολογική εταιρεία παραγωγής και εµπορίας πολλαπλών προϊόντων και με πολλές πηγές εσόδων.
Την ικανότητα σχεδιασμού και αξιολόγησης βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων αλλά και τη διερεύνηση καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων μεταξύ αυτών και της Zalandο, θα μπορέσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις να αναπτύξουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο προσεχές εξειδικευμένο σεμινάριο Business Model Architect (αρχείο PDF) που διοργανώνει η INTZEIDIS Cοnsulting στις 26 και 27 Νοεμβρίου 2015, στις εγκαταστάσεις της OTEAcademy στην Αθήνα.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando λάνσαρε την πλατφόρμα της «Style in Real Life» με μοντέλα της διπλανής πόρτας
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Zalando: Μέσω της σημερινής δημόσιας εγγραφή της θα αντλήσει τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ
- Zalando: Τα κυριότερα δεδομένα πριν τη δημόσια εγγραφή της
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2014 άγγιξαν τα 1,047 δισ. ευρώ
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2013 άγγιξαν τα 809 εκατ. ευρώ
- Zalando: Η Rocket Internet μεταβιβάζει τις μετοχές στην Kinnevik, ενώ ο Anders Holch Povlsen εμφανίζεται ως νέος επενδυτής
- Zalando: Η Kinnevik αύξησε σε 38% το ποσοστό συμμετοχής της
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOSZalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
Categories: Business Models, e-commerce, E-Fashion, Αναλύσεις
Απάντηση