Η ελβετική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Migros από κοινού με τα ελβετικά ταχυδρομεία και τους ελβετικούς σιδηρόδρομους SBB ξεκίνησαν πρόσφατα την δοκιμαστική λειτουργία των Click & Collect θυρίδων με την επωνυμία SpeedyShop.
Στις κίτρινες θυρίδες – σούπερ μάρκετ οι ελβετικοί σιδηρόδρομοι θα προσφέρουν 1.000 κωδικούς προϊόντων της Migros από φρέσκο ψωμί και ποτά μέχρι και έτοιμα φαγητά και φρέσκα κρέατα, όχι όμως κατεψυγμένα.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία λειτουργεί ως εξής: Ο πελάτης προσθέτει τα επιθυμητά προϊόντα στο ηλεκτρονικό καλάθι του κινητού ή του υπολογιστή-ταπλετ του και στη συνέχεια εξοφλεί την παραγγελία του μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Το προσωπικό της SpeedyShop διεκπεραιώνει άμεσα τις παραγγελίες, ενώ στη συνέχεια τις αποθηκεύει στις προκαθορισμένες θυρίδες. Με τον παραπάνω τρόπο, οι πελάτες των σιδηροδρομικών σταθμών μπορούν να παραλάβουν την παραγγελία τους μέσα σε 30 λεπτά, σκανάροντας τον κωδικό τους QR στο αντίστοιχο μηχάνημα.
Στο βίντεο που θα δείτε παρακάτω αποδεικνύεται η ευκολία παραλαβής της παραγγελίας.
Προς το παρόν, οι συγκεκριμένες θυρίδες είναι τοποθετημένες στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Ζυρίχης, ενώ αυτές θα τοποθετηθούν και σε άλλους σταθμούς, εφόσον στεφθεί από επιτυχία η επιχειρηματική κίνηση.
Μια αντίστοιχη υπηρεσία της αγγλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Waitrose, σάς την είχα παρουσιάσει παλαιότερα εδώ (Waitrose: Ξεκίνησε τη λειτουργία των Click & Collect υπέρ ψυγείων).
Σχετικά άρθρα:
- Waitrose: Ξεκίνησε τη λειτουργία των Click & Collect υπέρ ψυγείων
- Click & Collect: Ποιός θα είναι ο κερδισμένος των νέων φυσικών σημείων παράδοσης;
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, Logistics, Multichannel Commerce, Trends
Απάντηση