Η Skroutz Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα ότι επενδύει για πρώτη φορά σε ελληνική startup. Ειδικότερα, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων προχωράει σε μια σημαντική επένδυση στο jamjar.gr, την πρώτη ελληνική online πλατφόρμα χειροποίητων δημιουργιών.
Η νέα στρατηγική συνεργασία αφορά στη μετοχική συμμετοχή της Skroutz Α.Ε. στην jamjar A.E., καθώς επίσης και στην παροχή τεχνογνωσίας και πόρων για την αναβάθμιση της πλατφόρμας του jamjar.
Βασική προτεραιότητα είναι η πλήρης αναβάθμιση και ο ανασχεδιασμός της πλατφόρμας του jamjar με την ενσωμάτωση όλων των σύγχρονων digital εργαλείων, με στόχο η ιστοσελίδα να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη κοινότητα ταλαντούχων Ελλήνων δημιουργών και ταυτόχρονα να μετατραπεί σε ένα πλούσιο online store, σήμα κατατεθέν της αφρόκρεμας των ελληνικών handmade προϊόντων.
Σημειώνω ότι η παραπάνω πλατφόρμα ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2013 από την Εύα Επιτροπάκη και την Βέρα Παπαγγελοπούλου. Όπως και στις πλατφόρμες “Handmade at Amazon“, Etsy και Dawanda έτσι και η jamjar θέλει να προωθήσει την αγοραστική εμπειρία και την αφήγηση της μοναδικής ιστορίας (Συναισθηματοποίηση: Το ντοπάρισμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου) των μοναδικών δημιουργιών. Δείτε παρακάτω τα έκτακτα νέα της jamjar.
Μέσω της παραπάνω στρατηγικής, η Skroutz αποκτά πρόσβαση στο γυναικείο φύλο και στο social commerce ενώ η jamjar αποκτά εξειδικευμένη τεχνογνωσία, η ύπαρξη της οποίας κρίνεται απαραίτητη για την ανάπτυξη ενός αρίστου ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Η jamjar αποτελεί εξαιρετικό αντιπροσωπευτικό δείγμα της ανάπτυξης της γυναικείας επιχειρηματικότητας (Female Commerce: Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου θα έχει γυναικεία απόχρωση) στην Ελλάδα και στην δημιουργική οικονομία.
Σχετικά άρθρα:
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- Skroutz: Αύξηση πωλήσεων 80% το 2014 στα 4,45 εκατ. ευρώ
- Skroutz: Αυτές είναι οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις των Ελλήνων καταναλωτών για το 2014
- Skroutz: H αναπτυξιακή της πορεία συνεχίστηκε και για το 2012
- Skroutz: Σε τροχιά ανάπτυξης και επέκταση στην αγορά της Τουρκίας
- Dionic: Ίδρυση θυγατρικής εταιρείας με την επωνυμία Shop365.gr
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Ventures, Social Commerce
Απάντηση