Η Zalando ξεκίνησε πρόσφατα ένα πλήθος επιθετικών πρωτοβουλιών σχετικά με την «κινητή» διάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Το «νέο επίκεντρου του κόσμου» (βλέπε Benedict Evans: The smartphone is the new sun) και η oλoένα αυξανομένη χρήση του για την πραγματοποίηση των online αγορών, ανάγκασαν και τη Zalando να αναθεωρήσει τη στρατηγική της. Μέσω της νέας “Mobile First” στρατηγικής, όλες οι διεργασίες προσεγγίζονται πρωτίστως μέσω της κινητής διάστασης.
Σύμφωνα με τον Christoph Lütke Schelhowe, Vice President Costumer Experience της Zalando, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενεργοποίηση των μελών της, με προτεραιότητα στη μακροπρόθεσμη συνοδεία των παραπάνω στην καθημερινότητά τους, με την ιδιότητα του ειδικού μόδιστρου. Προς επίτευξη αυτής της μακροπρόθεσμης δέσμευσης και μιας άριστης βιωματικής εμπειρίας, οι κινητές εφαρμογές (Αpps) αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο καθώς αυτές προσφέρουν περισσότερες επιλογές απ’ ότι ο επιτραπέζιος υπολογιστής.
Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός γιατί η Zalando άρχισε να επενδύει στην ανάπτυξη νέων κινητών εφαρμογών. Μάλιστα, αυτές αναπτύσσονται με ριζοσπαστική επιδεξιότητα (Radical Agility) ανεξάρτητα από τις ήδη υπάρχουσες συστήματα και δομές της Zalando.
Παρακάτω σας παρουσιάζω τις πρωτοβουλίες της Zalando στο κινητό επιχειρείν:
Η παραπάνω εφαρμογή προσφέρει μεγάλη δόση έμπνευσης, καταδεικνύοντας τις νέες τάσεις μόδας μέσω της ανάλυσης του τεράστιου όγκου δεδομένων (Big Data) των χρηστών του καθώς και τη δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών.
Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, η οποία αυτή τη στιγμή διατίθεται προς το παρόν μονάχα για τους Βερολινέζους κατόχους Android συσκευών, οι χρήστες της μπορούν να πραγματοποιήσουν τις παραγγελίες τους από την πλατφόρμα της Zalando και να τις λάβουν άμεσα μέσω της υπηρεσίας αυθημερόν παράδοσης (εάν κάποιος παραγγείλει μέχρις τις 3 το μεσημέρι, αυτός λαμβάνει την παραγγελία του μεταξύ 7 – 9 το βράδυ), χωρίς επιπλέον κόστος.
Πρόκειται για μια εφαρμογή Fashion-Outlet μέσω της οποίας η Zalando προσφέρει μόδα σε ελκυστικές τιμές, απευθείας από τον κατασκευαστή. Το λανσάρισμα της παραπάνω εφαρμογής θα γίνει πρώτα στη Γαλλία και τη Μ. Βρετανία.
Ο σχεδιασμός των παραπάνω λαμβάνει τόσο στο Βερολίνο όσο και στο Ελσίνκι.
Η σημασία εστίασης του ενδιαφέροντος των διαδικτυακών εμπόρων στο κινητό επιχειρείν, θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένη. Το ερώτημα που τίθεται, όμως, είναι ποιοι θα επιζήσουν στο άμεσο μέλλον; Οι αποκλειστικά διαδικτυακοί έμποροι (το Web) ή οι αποκλειστικά έμποροι του κινητού επιχειρείν (τα Apps);
Σχετικά άρθρα:
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando λάνσαρε την πλατφόρμα της «Style in Real Life» με μοντέλα της διπλανής πόρτας
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Zalando: Μέσω της σημερινής δημόσιας εγγραφή της θα αντλήσει τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ
- Zalando: Τα κυριότερα δεδομένα πριν τη δημόσια εγγραφή της
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2014 άγγιξαν τα 1,047 δισ. ευρώ
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2013 άγγιξαν τα 809 εκατ. ευρώ
- Zalando: Η Rocket Internet μεταβιβάζει τις μετοχές στην Kinnevik, ενώ ο Anders Holch Povlsen εμφανίζεται ως νέος επενδυτής
- Zalando: Η Kinnevik αύξησε σε 38% το ποσοστό συμμετοχής της
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- Zalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
- Η «κινητή» διάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν
- M-Commerce: Η παραπλανητική αγορά του «κινητού» επιχειρείν
- Couch Commerce: Επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον «καναπέ»
Categories: E-Fashion, M-Commerce
Απάντηση