Η Zalando αγοράζει την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της

Όπως σας είχα επισημάνει προ μερικών μηνών η Zalando προτίθεται να ταρακουνήσει, μέσω των διαφημιστικών υπηρεσιών της (Advertising Services αρχείο PDF) και της πλατφόρμας της Media, την διαφημιστική αγορά. Στα πλαίσια της παραπάνω στρατηγικής, η Zalando γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης της Nugg.ad, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα η μέχρι πρότινος ιδιοκτήτρια εταιρεία, η Deutsche Post.

nugg.adΗ nugg.ad AG είναι κορυφαίος πάροχος μάρκετινγκ σε στοχευμένες ομάδες και προμηθευτής μετρήσεων επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα. Η συγκεκριμένη εταιρεία δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά. Μεταξύ των πελατών της είναι η ΕΝΕΔ (Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου), η Ναυτεμπορική και η 24Media.

Η παραπάνω εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο του 2016, ενώ σημειώνω ότι πριν λίγους μήνες η Zalando εξαγόρασε μια αντίστοιχη τεχνολογική εταιρεία, την Metrigo.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, E-Marketing

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: