Ολοκληρώθηκε στις αρχές του νέου χρόνου η εξαγορά του 100% των μετοχών της Rue du Commerce από τη Carrefour και η μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών, με την υπογραφή της οριστικής συμφωνίας ανάμεσα στη Carrefour και την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Altarea Cogedim. Με την εξαγορά του αποκλειστικά γαλλικού διαδικτυακού παίκτη, ο Όμιλος Carrefour σκοπεύει να αναπτύξει περαιτέρω την παν-καναλική (Omnichannel) πώληση προϊόντων στη Γαλλία. Παράλληλα, σύμφωνα με το Journal du Net, η Carrefour θα σταματήσει την πώληση προϊόντων non food στην ιστοσελίδα της, ενώ οι πωλήσεις αυτών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω της Rue du Commerce.
Η Rue du Commerce που έχει χαρακτηριστεί ως η “γαλλική Amazon”, ανήκει στις κορυφαίες διαδικτυακές πλατφόρμες ηλεκτρικών ειδών στη Γαλλία. Στο πλαίσιο, όμως, των συνθηκών έντονου ανταγωνισμού που επικρατούν στην αγορά ηλεκτρικών ειδών, οι καθαρές πωλήσεις της μειώθηκαν (αρχείο PDF) κατά 3% το έτος 2014 στα 316,7 εκατ. ευρώ. Αποτέλεσμα των παραπάνω, σύμφωνα το Journal du Net, ήταν να πέσει από τη πρώτη 15άδα στην 24η θέση κατάταξης των κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων της Γαλλίας.
Σχετικά άρθρα:
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 20% στα 1,8 δισ. ευρώ
- AO.com: Αύξηση πωλήσεων κατά 23,8% στα 477 εκατ. αγγλικές λίρες
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ευρώπης το 2015
Categories: e-commerce, Multichannel Commerce
Απάντηση