Curateurs: Η δυναμική προσέγγιση των «επιμελημένων αγορών»

Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο των «επιμελημένων αγορών» (Curated Shopping) με τις διάφορες εφαρμογές του. Παράλληλα, σάς είχα αναφέρει ότι μερικοί πάροχοι τέτοιων υπηρεσιών αφήνουν την επιμέλεια – επιλογή των προϊόνων σε διασημότητες αλλά και σε γνωστούς bloggers, μουσικούς και σχεδιαστές.

Μια τέτοια υπηρεσία λάνσαρε πρόσφατα η αμερικανική νεοφυής επιχείρηση Curateurs. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει προϊόντα lifestyle όπως ρουχισμό, αξεσουάρ, έργα τέχνης και έπιπλα, τα οποία έχουν επιλέξει ή και δημιουργήσει οι συνεργάτες Influencers. Για την υπηρεσία της η εταιρεία παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 35% από την τιμή πώλησης ενώ το υπόλοιπο 65% το αποδίδει στους συνεργαζόμενους Curateurs.

CurateursΤο ενδιαφέρον στοιχείο της συγκεκριμένης πλατφόρμας, η οποία βρίσκεται προς το παρόν σε «έκδοση beta», έγκειται στο γεγονός ότι αυτή  δείχνει με εξαιρετικό τρόπο με τη χρήση βίντεο (Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης) και μέσω αφήγησης (Storytelling) πως σκοπεύει να προσεγγίσει έξυπνα τους πελάτες της και να τους μεταφέρει μια ιδιαίτερη αγοραστική εμπειρία.

Μένει να δούμε αν το νέο εγχείρημα του Greg Selkoe θα στεφθεί με επιτυχία ή εάν θα έχει την ίδια τύχη με αυτή της Karmaloop.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Curated Shopping, e-commerce

Ετικέτες:,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: